No video

booking: szmiteeeek@wp.pl
Inst: szmitek91
facebook: facebook.com/Szmitek-mix-Czyli-Amatorska-RozpierDucha-164106733756655/
zippyshare: www47.zippyshare.com/v/mfwyVDFI/file.html
koszulki kubki: szmitek.cupsell.pl/k/all

wyświetleń
420,986

Komentarze

  • musialem dac cenzurke, Panna prosiła ze zdjęcia :D

    Szmitek Cesarz PierdolnięciaSzmitek Cesarz Pierdolnięcia11 dni temu
    • Szmitek dawaj MIX MAGAZYN proszę :D PACZKA LECIII AUUUUU

      VuyoVuyo5 dni temu
    • Dawaj teraz coś z hospicjum typu beka w trumnie auu :D

      Wilku 1907Wilku 19076 dni temu
    • Chuj że ta szczota z roksy Heheh auuu jada Kurwy na gazie;))

      Smerf asdSmerf asd7 dni temu
    • +Monika Pszeniczna sovn- mtm Beno ❤️

      DarioDario7 dni temu
    • Się nie dziwię mało kto by chciał być na zdjęciu pod taką niziną społeczną

      Daniel SWSDaniel SWS8 dni temu
  • ale szmitek dawał czadu ,pamiętam. ja to ten z tyłu btw

    Young JellyYoung Jelly18 godzin temu
  • Mistrzu czy powstaną kiedyś ''Urodziny''?

    ankaanka19 godzin temu
  • Zrób muzę Messenger Messenger a uuuuuu

    Pawel ZabielskiPawel Zabielski21 godzinę temu
  • Ty Aluuuu Ty to wogole lepiej nie spiewaj Aluuuuu, Aluuuu 💣💣💣💣💣💣🤡🤡🤡🤡🤡Aluuuuuuuuu.... 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    Katarzyna RogóżKatarzyna RogóżDzień temu
  • 27:00 ??

    Filip MałeckiFilip MałeckiDzień temu
  • Szmitek w rurze tańczy na garniturze AUUU!

    Ls AdrianLs Adrian2 dni temu
  • 9:48 Nuta Zamiata Łaaa 😁😂😀😊😈

    Damian MatuszewskiDamian Matuszewski3 dni temu
  • 51:20 ?😯👌

    Kuba KubaKuba Kuba3 dni temu
  • A może następny mix o warsztatach samochodowych ? :D

    Kamcio_officialKamcio_official3 dni temu
  • Szmitek najlepszy

    szyha gamesszyha games3 dni temu
  • To szmitek jeszcze żyje?

    ツHubert ツツHubert ツ3 dni temu
  • kc szmitek

    Damian DąbrowskiDamian Dąbrowski4 dni temu
  • Co to za nutka 32.43 ?

    QuengaQuenga4 dni temu
  • Siemka Szmituś machnął byś jakiś mix na parapetówkę?

    Ichigo KurosakiIchigo Kurosaki4 dni temu
  • GŁOWA W BETINIARCE AUUU

    Spider ManSpider Man4 dni temu
  • Zrob seta Szmitek mix MAGAZYN

    kosti1122kosti11224 dni temu
  • CO ROBI KIEROWCA TIRA JAK CHCE MU SIĘ SPAĆ??? DŁUBIE W NOSIE AUUU!!!

    Michał kierowca bombowcaMichał kierowca bombowca5 dni temu
    • Czego kierowca w życiu nie zrobi? Pauzy w Sosnowcu auuu!!!

      Michał kierowca bombowcaMichał kierowca bombowca5 dni temu
    • Dlaczego kierowca kopie w koło jak wysiądzie z kabiny??? Żeby mu się jaja odlepily od nogi :D :D :D

      Michał kierowca bombowcaMichał kierowca bombowca5 dni temu
  • 49:40 min co to za nuta ?

    Sylwester BrygułaSylwester Bryguła5 dni temu
  • Zrób mix z hasłem "wypłata" xD

    RusevRomanovRusevRomanov5 dni temu
  • Czemu one na tej cenzurze ruszają buziami? :D Dobre bity! Auuuuuu!

    Hancyli HardStyleHancyli HardStyle5 dni temu
  • Poleciał 😍😍

    Rafal MarciniakRafal Marciniak5 dni temu
  • Co to za nutki z minuty 5:00 i 12:40

    Robert KrólRobert Król5 dni temu
  • Wbijajcie na moj kanal i na sam koniec prawie przewincie zobaczycie jak moj samiec zapiol 😂

    Króliki 2019Króliki 20195 dni temu
  • 9.45 muzyka

    Kuba SawikKuba Sawik5 dni temu
  • Kreska w nosek albo dwie aby lepiej tańczyło sie😂😂

    Grzegorz BeksaGrzegorz Beksa5 dni temu
  • Szmitek, te sety masz zajebiste :) tylko ostatnio trochę spóźnione. To mówię już teraz, w maju są Juwenalia, weź coś nagraj do tego czasu i studenci będą słuchali tego na pochodzie :D to będzie HIT !!! Juwenalia ! Juwenalia ! Juwenalia ! Aaauuuuuuuuu :D :D :D

    adikn82adikn825 dni temu
  • Nutka 32:32?

    Bartosz0607 TVBartosz0607 TV5 dni temu
  • Nutka 18:42 ?

    Bartosz0607 TVBartosz0607 TV5 dni temu
  • Zerowany kielon pod stołem auuuuuuuu

    Ośrodek wypoczynkowy u EmrasaOśrodek wypoczynkowy u Emrasa5 dni temu
  • 38:09 ktoś zna ?

    DiwadDiwad5 dni temu
  • Na serio jesteś konrad

    Psychofreniq XDPsychofreniq XD6 dni temu
  • Ale świnia w czerwonym

    PatrykGamingPgPatrykGamingPg6 dni temu
  • A jakkkk my polonez tanczymy w 7 klasie auuuu na lekcij na 500v głośniku zajebaliśmy basemmmm w hujj pozdro dla warki strong ulepszonej wersijjjj

    emillo liveemillo live6 dni temu
  • Mój kolega mieszkał naprzeciwko cmentarza. Powiedział że nie lubi Szmitka, Teraz mieszka naprzeciwko domu. ps mozesz zostawic u mnie subka :D

    norbyy -norbyy -6 dni temu
  • Ktoś mi powie gdzie mogę znaleźć więcej setów z taka muzyka ??

    Mateuszv8Mateuszv86 dni temu
  • początek za mocny

    Michał ZygmuntMichał Zygmunt6 dni temu
  • Kto słucha w 2020r?

    Twoja mordaTwoja morda6 dni temu
  • Jak się nazywają te nutki: 03:01 05:02 07:25 10:00 17:28 31:41 46:57 z góry dzięki! :D

    DJ LapiforsDJ Lapifors6 dni temu
    • 7:25 P1NX - Takie Duże Jedwabniki Strzelające Laserami Z Oczu Gdy Są Złe

      brzankersbrzankers6 dni temu
  • Bal gimnazjalny next 😁

    DEIDIDEIDI6 dni temu
  • 14 mineta ?

    SołtysSołtys6 dni temu
  • Szmitek dziecko w pazdzierniku

    Smerf asdSmerf asd6 dni temu
  • Dawaj teraz coś z hospicjum typu beka w trumnie auu :D

    Wilku 1907Wilku 19076 dni temu
  • Ty już się skończyłeś patola jak chuj

    Dj jordiDj jordi6 dni temu
  • 5:00 30:00 33:06 pls :D?

    DJ KubuuŚ!DJ KubuuŚ!7 dni temu
  • Zajebiste w chujjjj!!!!!

    Wiktor BartkowiakWiktor Bartkowiak7 dni temu
  • Kurwy na dzwiguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............. auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    NIE_MA_LIPYNIE_MA_LIPY7 dni temu
  • Nuty ok ale za dużo gada 😂

    Los Ami ツLos Ami ツ7 dni temu
  • zajebiste :D

    Krzesimir BednarczykKrzesimir Bednarczyk7 dni temu
  • 36:38 ktoś coś? :D

    GrubeTopyGrubeTopy7 dni temu
  • Poloneza czas zacząć powiedziała rdza do rdzy

    Damian FlisDamian Flis7 dni temu
  • 7:20????

    Casto GandolfoCasto Gandolfo7 dni temu
  • Studniówka nieporuchana matura niezdana

    MinecraftMichcMinecraftMichc7 dni temu
  • SZMITEK MASZ ZŁE PODEJSCIE JAK LASKA JEST WOLNA TO NIECH RYPIE SIĘ Z KIM CHCE CZEMU TYLKO KOLEŚ MOŻE BZYKAC? TO JUŻ NIE SZLAUF? JESTEM ZA SEKSEM GRUPOWYM I KORZYSTANIEM Z ŻYCIA. POZDRO Z NORWEGII. TAM SEX GRUPOWY TO NORMA I KOBIETY NIE POTEPIA SIE JAK W POLSCE A JAK TY TO TO MOWISZ OD SZLAUFIW. POZDRO

    ANARCHOLICS TECHNO ŚWIRY RYMY BITY SETY TABLETYANARCHOLICS TECHNO ŚWIRY RYMY BITY SETY TABLETY7 dni temu
  • szmitek co ty kurwa bierzesz

    Szymon WowraSzymon Wowra7 dni temu
  • Kolejne niech będzie 18-stka albo bierzmowanie

    Łukasz[PL]Łukasz[PL]7 dni temu
  • Czysta w Hortexie!

    Kuba SkulskiKuba Skulski7 dni temu
  • TRÓJKĄT W POLONEZIEE

    Kinek plKinek pl7 dni temu
  • Zakola na chujuu!!! Auuu auuu

    SylvesterSylvester7 dni temu
  • Co to za nuta 7:10 bardzo bym prosił 😏

    Adrian RybarczykAdrian Rybarczyk8 dni temu
    • P1NX - Takie Duże Jedwabniki Strzelające Laserami Z Oczu Gdy Są Złe

      brzankersbrzankers6 dni temu
  • Auuuuu

    Ernest xDErnest xD8 dni temu
  • A ta nutka na początku to chyba z halloween tego horroru

    Psychofreniq XDPsychofreniq XD8 dni temu
  • Jak się nazywa ta nutka, gdzie najpierw jest dźwięk Mario, a później ea sports?

    kapi232xxdkapi232xxd8 dni temu
  • Ogien z dupy auuu auuuu

    RYSZARD PIANECKIRYSZARD PIANECKI8 dni temu
  • Szmitus mistrzu nagraj coś Jeszcze z Put-inem kto za like 💪😂

    Muszka OwocówkaMuszka Owocówka8 dni temu
  • 15 min co to za kocur

    Damian VixaDamian Vixa8 dni temu
  • Bez kitu XDD

    DJ FERGDJ FERG8 dni temu
  • Kurwa o co chodzi?

    Young0Kuleczka /Young0Kuleczka /8 dni temu
  • SETA W STANIKU!

    Michu9773Michu97738 dni temu
    • lepij w zamrażalniku

      Konrad SędzickiKonrad Sędzicki8 dni temu
  • złom na chacie auuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    YetosYetos8 dni temu
  • Nuta od 49:40 prooooooosze oooooogieeeen auuuu!

    KSZ CREWKSZ CREW8 dni temu
    • P1nx - Cyrk

      Maciej JaremekMaciej Jaremek7 dni temu
  • co robil szmitek przed studniowka? ZAPIERDALAAAAUUU PO FLASZKE !

    zdychasz ϟzdychasz ϟ8 dni temu
  • 9:40 ktoś poda tytuł ?

    BartovskyyBartovskyy8 dni temu
  • Pany 7:20 co to za nutka

    Maciej KacprzakMaciej Kacprzak8 dni temu
  • 16:46 Kojarzy ktoś nute ? Piekny kocur 😍

    Adam SzadejkoAdam Szadejko9 dni temu
  • gdyby bylo wiecej muzyki niz tego gadania bylo by super

    edziu15edziu159 dni temu
  • Dziecko w październikuuuuu 😆😆😆

    nieznana i nielubiananieznana i nielubiana9 dni temu
  • cenzurka wjechała auuu

    Mel BempMel Bemp9 dni temu
  • 24:26 o kurwauuuuu!!! co to za tytuuuuł? :O

    Kamil KołodziejKamil Kołodziej9 dni temu
    • <3

      Kamil KołodziejKamil Kołodziej8 dni temu
    • Diamond & Call Bee - Party 2019 (Orginal Mix) :D

      johnnydevil6johnnydevil68 dni temu
  • Szczuryyyyy w kibluuuu AUUU! I w ogóle 41:30

    RudyPLOMRudyPLOM9 dni temu
  • ....

    Bartosz BartkoBartosz Bartko9 dni temu
  • No to wylała się głupota z głowy 😂 Mix shit. Pozdrawiam inteligentnych słuchaczy 😂

    iFiF9 dni temu
  • XDDD

    Michał SobieszkowskiMichał Sobieszkowski9 dni temu
  • Dyrektor w wychowawczyniii auuuuu

    Andrzej PrzybyszAndrzej Przybysz9 dni temu
  • Małpeczka tu małpeczka tam i znowu zarzygam się sam

    Jan CzechowiczJan Czechowicz9 dni temu
  • Busiarze😂😂😂😂

    Oskar JahnOskar Jahn9 dni temu
  • Nie ma to jak na powiązaniu😆

    Łukasz WasztylŁukasz Wasztyl9 dni temu
  • Czerwoną kieckę pukał by jak jehowy do drzwi. Auuu 💪

    Jan NowakJan Nowak9 dni temu
  • #36 na czasie

    XaviGryXaviGry9 dni temu
  • Ale to tylko półmozgowce i niedorozwoje mogą słuchać...

    SrandalfSrandalf9 dni temu
  • Zajebiste 😅😂😂😂😂🤣🤣🤣

    Sebix sebuSebix sebu9 dni temu
  • AUU

    KaszaQ_KaszaQ_9 dni temu
  • Jak Szmitek na Arizonie xd

    Piotr KoPiotr Ko9 dni temu
  • Dyrektor w dresie wódkę niesie...

    DRAT0GDRAT0G9 dni temu
  • Bydło

    bocian bbocian b9 dni temu
  • Brakowało nam nowego mixa ! Czekamy na ubojnie AUUU ! :)

    Mateusz MMateusz M9 dni temu
  • Co to 29:32 ??

    aXteraXter9 dni temu
  • 14:50??? daję warke za nutę

    Codan YTCodan YT9 dni temu
  • Ty szmitek to niezla wariatka jestes 💃💃💃

    InnY KobrAInnY KobrA9 dni temu
  • Flondry na Stoisku auuu

    Tigerek ProXTigerek ProX10 dni temu
Szmitek mix STUDNIÓWKA