Słoik Z Ciasteczkami - Cyanide & Happiness Shorts (Dubbing PL)

Nie rób tego bo skończysz jak ja!
--------------------------------------------------
Facebook - facebook.com/PawlikoweFanduby
PawlikLIVE - www.twitch.tv/pawliklive
CDA - www.cda.pl/Pawlikowe_Fanduby
--------------------------------------------------
Original - pl-vision.com/detail/wideo-39iS_tJushY.html
⏷OBSADA⏷

wyświetleń
275,252

Komentarze

  • Widziałem tego typa u sąsiada w realu!!!

    EMOJI TVEMOJI TV4 dni temu
  • O komornik z przyszłości XD

    blaws stars vtblaws stars vtMiesiąc temu
  • Dawaj like bo inaczej skończysz jak ja😟

    Vito xdVito xdMiesiąc temu
  • tenczyowy krabtenczyowy krabMiesiąc temu
  • Teleportuje sie przez lodówki i ze wszystkiego okrada :DDD

    Ktoś NowyKtoś Nowy3 miesięcy temu
  • Uh, what?

    JacobJacob4 miesięcy temu
  • Ciasteczka

    EXPENVIROSE 137EXPENVIROSE 1375 miesięcy temu
  • Przeklinaj

    pulpletichory91 Tom 2pulpletichory91 Tom 27 miesięcy temu
    • Nie ,kiedy nie przeklina filmy są lepsze (tym komentarz pokazałeś ,że probujesz być dorosły ,a jestem pewna ,że masz około 10 lat -_-)

      Waleria SzymańskaWaleria Szymańska5 miesięcy temu
  • Hehe fajne odcinek fajne wymyślasz💖!!

    Kasia MarkowskaKasia Markowska8 miesięcy temu
  • Dobre! XD

    Mateusz PolańskiMateusz Polański9 miesięcy temu
  • O jebany oszust ja bym wzioł patelnie i bym powiedział napierdalać!!!!!!!!!

    Łukasz MurawskiŁukasz Murawski9 miesięcy temu
  • Jestem tobą z przyszłości daj serduszko albo skończysz jak ja.

    Agnieszka BudnikAgnieszka Budnik9 miesięcy temu
  • Posrane xD

    Rother7331Rother73319 miesięcy temu
  • Jesteś złodziejem filmów

    Michał SzymanowskaMichał Szymanowska9 miesięcy temu
  • Dziadek terminator XD

    Ultra KaktusUltra Kaktus9 miesięcy temu
  • zajw fajne

    kuba123axd stkuba123axd st10 miesięcy temu
  • To chyba najlepszy sposób na kradzież :D

    Yellow cardiganYellow cardigan10 miesięcy temu
  • Xd

    Arceys YTArceys YT10 miesięcy temu
  • deep space bo są nowe odcinki plis

    Eryk CyganEryk Cygan10 miesięcy temu
  • Zjadła bym ciasteczka ♡♡♡

    Kila 8Kila 810 miesięcy temu
  • jesteście zajebiści

    Ania DrebenAnia Dreben10 miesięcy temu
  • xdddddddd

    Piotr JaszewskiPiotr Jaszewski10 miesięcy temu
  • Ten dziad to skurwiel

    i love Soviet Russiai love Soviet Russia10 miesięcy temu
  • Zrób więcej filmów o fnafie

    N4L3SNIK NN4L3SNIK N10 miesięcy temu
  • Ja tylko chciałem ciastka :(

    ONCE -ONCE -10 miesięcy temu
  • Lubie placki

    Jack Sparrow_PLJack Sparrow_PL10 miesięcy temu
  • Sztos!

    Eigher SonEigher Son10 miesięcy temu
  • Ten stary wyglonda jak muj staey

    Mała TerrorystkaMała Terrorystka10 miesięcy temu
  • xD

    ZozolZozol10 miesięcy temu
  • SUBUJ TEN FILM BO SKONCZYSZ JAK JA

    Diamond DesiresDiamond Desires10 miesięcy temu
  • Moja ulubione serja powraca o Kocham cie Pawlik

    erlobekerlobek10 miesięcy temu
  • Nafraż? Fnafa pserupke

    Maciek ŚwierczyńskiMaciek Świerczyński10 miesięcy temu
  • Dick figures the movie chapter 11 of 12 za łapkę w górę :)

    Wojtek BojarowskiWojtek Bojarowski10 miesięcy temu
  • jestem tobą z przyszłości dawaj więcej dick figures ,bo inaczej skończysz jak ja

    Wiktor GentkowskiWiktor Gentkowski10 miesięcy temu
  • Kiedy deep space???

    bartekbartek10 miesięcy temu
  • xD

    STALEKSTALEK10 miesięcy temu
  • O nie xd

    Agnieszka KaweckaAgnieszka Kawecka10 miesięcy temu
  • zrub o ramperze dzikiej furi plis

    THE BIG DOGTHE BIG DOG10 miesięcy temu
  • 280 komentaży

    nygas ytnygas yt10 miesięcy temu
  • Tak oto powstało morze

    Jan KowalskiJan Kowalski10 miesięcy temu
  • Zrób Dubbing PL Clash-A-Rama! Likujcie, żeby widział :D

    NexusNexus10 miesięcy temu
  • Kocham twój kanał,jak zwykle świetny filmik. Pozdrawiam❤️

    Oliwia VlogOliwia Vlog10 miesięcy temu
  • Pozdrów proszę

    Dorexa SerewerDorexa Serewer10 miesięcy temu
  • Jak zwykle coś innego

    Nijkuu officialNijkuu official10 miesięcy temu
  • jak tak to dzieki

    Klocuszek 1337Klocuszek 133710 miesięcy temu
  • pawlik nagrasz filmik jak pokazujesz twarz ?

    Klocuszek 1337Klocuszek 133710 miesięcy temu
  • Kiedy Red i bluza ?

    Oskar KubikOskar Kubik10 miesięcy temu
    • Nie bluza tylko blu

      Oskar KubikOskar Kubik10 miesięcy temu
  • Kto sub za sub

    MistrzGamesMistrzGames10 miesięcy temu
  • Kiedy bedzie deep space?

    Wroszer TerqToNajlepszyJutuberWroszer TerqToNajlepszyJutuber10 miesięcy temu
  • Znaczy hellbenders

    Mateusz KozikMateusz Kozik10 miesięcy temu
  • Zrub jeszcze jeden odcinek hellbelders a zasubskrybuje wszystkie twoje filmy

    Mateusz KozikMateusz Kozik10 miesięcy temu
  • PORAZ PIERWSZY TO NIE PAWLIK!!!

    PAN Wiktor TMPAN Wiktor TM10 miesięcy temu
  • Dzięki szybkiemu wyczesaniu się dwa koczkodany otrzymały: - 60 mandarynek - 15 cytrusów - 1 Reksia - oraz słoik pysznych szkarłatnych kwiatów.

    mechaGOJIRA2005mechaGOJIRA200510 miesięcy temu
  • Deep space wraca na kanał ? Było by fajnie

    ShadowX !ShadowX !10 miesięcy temu
  • No dobra dawaj ten telewizor szybko XDD

    Jan KowalJan Kowal10 miesięcy temu
  • 0:12 ta muzyka

    Jan KowalJan Kowal10 miesięcy temu
  • Jestem tobą z przyszłości daj suba bo zginiesz!

    LISEK MATISEKLISEK MATISEK10 miesięcy temu
  • XD LOL

    Kewin RydzewskiKewin Rydzewski10 miesięcy temu
  • Kiedy deep space 69

    sztossztos10 miesięcy temu
  • XD

    KacperKacper10 miesięcy temu
  • hmmm paradox

    FirePowerFirePower10 miesięcy temu
  • Jaki zły dziadek xd

    Karomixo.Karomixo.10 miesięcy temu
  • Pawlik gdzie Deep space!

    Dawid DąbrowskiDawid Dąbrowski10 miesięcy temu
  • Zrób Fandub Making off

    troloolotroloolo10 miesięcy temu
  • I

    DarekMekDarekMek10 miesięcy temu
  • Szkoda mi go

    Igor KrajewskiIgor Krajewski10 miesięcy temu
  • Kiedy Dick Figuries?

    BowlerBowler10 miesięcy temu
  • do u know da wae

    ??10 miesięcy temu
  • Pawlik królem, Pawlik panem, a ja jego jestem fanem!

    Barton TVBarton TV10 miesięcy temu
  • Im nowsze tym bardziej zajebiste

    MrPringlesMrPringles10 miesięcy temu
  • Chciałbym abyś przetłumaczył film cuphead Cartoon rap battle ... byłoby to ciekawe w twoim wykonaniu Pawlik :) Edit: twórcą jest mashed jak coś

    Aleks PierzchałaAleks Pierzchała10 miesięcy temu
  • *MEGA*

    AdamekAdamek10 miesięcy temu
  • XD

    Szyszka AlexSzyszka Alex10 miesięcy temu
  • Może by tak wrócić do deep space? ☺

    MichQuMichQu10 miesięcy temu
    • MichQu autor tego nie nagrywa już

      BowlerBowler10 miesięcy temu
  • jak tam?

    oskar play2126oskar play212610 miesięcy temu
  • XF

    nie chce subów, madafaka jak u Serafinanie chce subów, madafaka jak u Serafina10 miesięcy temu
  • Niezłe rzeczy wymyślają... Ale moją ulubioną animacją z tej serii jest Oglądanie chmur, popłakałem się ze śmiechu po tym jak ją obejrzałem

    R.I.P in peperoniR.I.P in peperoni10 miesięcy temu
  • Ten staruszek to nie zły kłamca

    Honorata PieniackaHonorata Pieniacka10 miesięcy temu
  • Wreszcie wróciłeś

    Renbow.game. plRenbow.game. pl10 miesięcy temu
  • Kiedy nowe dick figures bo chce zobaczyć całą serie

    ColaxseCIKColaxseCIK10 miesięcy temu
  • Dawaj bimber bo skończysz jak ja

    Asassin_10IQ MuzykaAsassin_10IQ Muzyka10 miesięcy temu
  • XD

    606 !606 !10 miesięcy temu
  • Gdzie deep space 69 czekammy

    Mroczny MroczakMroczny Mroczak10 miesięcy temu
  • W końcu ta animacja czekałam bardzo na ten dubbing

    Kasiulcia ღღKasiulcia ღღ10 miesięcy temu
  • Deep Space jest zarąbisty, dick figures fajny ale tej serii nic nie przebije.

    Master WuKuMaster WuKu10 miesięcy temu
  • he he xD dobre i zabawne heh

    one punch manone punch man10 miesięcy temu
  • Gdzie deep space 69 ;-;?

    KamskiKamski10 miesięcy temu
  • Fajne nie spodziewane i superiwy odc

    szymonszymon10 miesięcy temu
  • Fajne nagraj coś o Harley Quinn Proszę😀

    Olivia :3Olivia :310 miesięcy temu
  • Jeśli mi nie dasz serca to twój kanał przestanie intnieć

    RedziakRedziak10 miesięcy temu
    • R.I.P i tak masz ,ało subuw xd

      Miłosz D DMiłosz D DDzień temu
    • R i dobrze

      BowlerBowler10 miesięcy temu
  • Dobry głos XD

    Jan StachuJan Stachu10 miesięcy temu
  • XD

    Lis FoxyLis Foxy10 miesięcy temu
  • Pawlik udały ci sie ciasteczka 🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

    Zuzia RóżańskaZuzia Różańska10 miesięcy temu
  • Godzinę przed publikacją tego filmu oglądałem go po angielsku :D

    Fixu_Fixu_10 miesięcy temu
  • Rip xD

    szymon kotulaszymon kotula10 miesięcy temu
  • Coraz dziwniejsze to jest XD

    The DarknessThe Darkness10 miesięcy temu
  • W koncu Cyanide

    RavenNevahRavenNevah10 miesięcy temu
  • Słaby aktor dźwiękowy w porównaniu do angielskiej wersji

    Grazyna MarchewkaGrazyna Marchewka10 miesięcy temu
  • .

    Severus SnapeSeverus Snape10 miesięcy temu
  • XD

    Paka PakaPaka Paka10 miesięcy temu
Słoik Z Ciasteczkami - Cyanide & Happiness Shorts (Dubbing PL)