Q&A | KTO MA NAJWIĘKSZEGO PENISA?

► SUBSKRYBUJ: bit.ly/2xiLFIe
► INSTAGRAM: instagram.com/wipbros
► FACEBOOK: www.fb.com/wipbros

Komentarze

  • Zrobicie film ze scenek, które definitywnie wyrzuciliście???👍

    Fabian MarszałkowskiFabian Marszałkowski4 godzin temu
  • Kocham was jesteście tacy zajebiści

    polandsoulpolandsoul20 godzin temu
  • Moi rodzice też mają Passata

    LORD PROLORD PRO2 dni temu
  • 0:48 piosenka? please

    Franek SobaszczykFranek Sobaszczyk3 dni temu
  • Nie fajne

    Krzychu ZugajKrzychu Zugaj4 dni temu
  • MAM KURWA PYTANIE CZEMU JEBANY WOJTEK MA ZAWSZE KURWA TAKIE ZAJEBISTE WŁOSY NO JA JEBIE

    obc gnmiobc gnmi4 dni temu
  • Musicie zostać aktorami

    Hela WoronowiczHela Woronowicz5 dni temu
  • _Mocne_ -xdd-

    WierzbowskyWierzbowsky5 dni temu
  • Ja Jakub wojewódzki. Quebo. Michel Morą

    szymon siemińskiszymon siemiński6 dni temu
  • Robert Pasut xD

    kukulalapereiro 72kukulalapereiro 726 dni temu
  • 3:32 Przecież spotkaliście Reziego

    Adam LiveAdam Live6 dni temu
  • Kurde kocham wa za to (no homo) że jesteście tak pozytywnie popie..oleni

    CHUDY GRUBASCHUDY GRUBAS6 dni temu
  • Paulina Soboń to ulany brzydal

    Jasiek WysokinskiJasiek Wysokinski6 dni temu
  • 7:18 - kto ma największego penisa

    StonogaStonoga6 dni temu
  • -LOL-

    OL-MAR MarzecOL-MAR Marzec7 dni temu
  • Wojtek jesteś podobny do stuu chyba ktoś już ci to mówił

    szymon kowalskiszymon kowalski7 dni temu
  • BMW. Bryka Młodzieży Wiejskiej

    Przemcio BiencacyPrzemcio Biencacy7 dni temu
  • Pytanie do Q&A kiedy będziecie w LNB?

    Tadeusz RypsonTadeusz Rypson7 dni temu
  • Wojtek czemu zmieniłes nazwę na ig?

    Azja AzjaAzja Azja7 dni temu
  • No nieźle

    __ BetrOx ____ BetrOx __7 dni temu
  • Spotkaliście reziego jak coś na enduro

    dexaneQdexaneQ7 dni temu
  • 6:55 Ten charakterystyczny śmiech xD

    Pan GoferekPan Goferek8 dni temu
  • Karolina GuciaKarolina Gucia8 dni temu
  • kiedy odc wapera

    Kolo99Kolo998 dni temu
  • 2:30

    RomanNierosomanRomanNierosoman8 dni temu
  • co za lamusy, obok kibla zazwyczaj jest umywalka, przeważnie na idealnej wysokości aby lać bez trzymanki. Nie ma za co ;)

    RafałRafał8 dni temu
  • Pierwszy z nich

    Dominik RyszkaDominik Ryszka8 dni temu
  • Jesteście najlepszymi PL-visionrami

    MARTA CICHASZEKMARTA CICHASZEK8 dni temu
  • 7.20 tytułwe pytanie Jak kogos obchodzi

    :D Nie Wiem:D Nie Wiem8 dni temu
  • 6:22 🤣

    KEKSIQ KINGKEKSIQ KING8 dni temu
  • *jasno*

    Krecik 10357Krecik 103578 dni temu
  • Adam Masz fajne skarpety

    Zuzanna BuczekZuzanna Buczek8 dni temu
  • Mam takie same skarpetki jak Adam💪🤙

    Michal CegielkaMichal Cegielka8 dni temu
  • A kiedy coś typu sialalala

    Franek ŚniegockiFranek Śniegocki9 dni temu
  • _dupa_

    OlNoDOlNoD9 dni temu
  • -xDDD-

    OlNoDOlNoD9 dni temu
  • Tej waszej piosenki o sialalala słucha cała moja szkoła. Xd

    Sebastian JaźwińskiSebastian Jaźwiński9 dni temu
  • Ja mam jeep-a cheeroke kosztuje 90 tys. I jest mega fajny

    Alan PikulskiAlan Pikulski9 dni temu
  • Kiedy nagracie znowu z abstrachujami???

    Technix 1Technix 19 dni temu
  • Mmoom

    KillerQKillerQ9 dni temu
  • Wedel.

    Ksekses KozielKsekses Koziel9 dni temu
  • 2:18 jak ci obciągałem xdd

    Paweł WypychPaweł Wypych9 dni temu
  • *mowa*

    Down DownDown Down9 dni temu
  • -mowa-

    Down DownDown Down9 dni temu
  • _mowa_

    Down DownDown Down9 dni temu
  • Wy jesteście gejami?

    fire foxfire fox9 dni temu
  • 6:39 tylko rumianek

    -_ Magijero _--_ Magijero _-9 dni temu
  • 😂😂😂😂😂😂😂Kozak odcinek taki na luźno I śmiechowy xd pozdrawiam.

    BLIECIKBLIECIK9 dni temu
  • Wojtek sie zozjebał na pół stołu a Piotrek z Adamem ściśnięci jak dupa małego Jasia 😉😂😂

    Kamil RakoczyKamil Rakoczy9 dni temu
  • ...

    Maja EnduroMaja Enduro9 dni temu
  • Dobre

    Gracjan CzerwińskiGracjan Czerwiński9 dni temu
  • Ja mam 2 jeppy

    Krzysztof DunalKrzysztof Dunal10 dni temu
  • Japierdole dla mnie się skończyliście

    RaVeQ 04RaVeQ 0410 dni temu
  • To wy pedały

    Mar CeleqMar Celeq10 dni temu
  • Gdzie jest Jarek

    Michał SzkołaMichał Szkoła10 dni temu
  • Dobrze wiem że oglądasz w łóżku

    YOUNG CZERNIKYOUNG CZERNIK10 dni temu
    • Nie mam pytań

      •RuciaxLPS••RuciaxLPS•Dzień temu
  • Siema

    Antoni KurzynskiAntoni Kurzynski10 dni temu
  • †gz*

    corion-12corion-1210 dni temu
  • LooooooL a ja myślałem że Wojtek i Piotrek są braćmi xDDD

    Łukasz HłostaŁukasz Hłosta10 dni temu
  • nuda

    FunkcjaXFunkcjaX10 dni temu
  • F FA Faj Fajn Fajne

    Filip MrozowskiFilip Mrozowski10 dni temu
  • ale adam ma fajne skarpetki c:

    Marika KowalskaMarika Kowalska10 dni temu
  • XD

    Neo kubaNeo kuba10 dni temu
  • Beest

    Michał JanuszMichał Janusz10 dni temu
  • 2.33 ty to masz niedogoloną cipkę na twarzy Wojtek xd [dystans]

    Kinga BaderKinga Bader10 dni temu
  • 4:45 ,,można cię zaliczyć kochanie'' xd

    krosno krosnowykrosno krosnowy10 dni temu
    • 4:55

      SOBASOBA4 dni temu
  • 5:48 autobus

    Coffee Sugar.Coffee Sugar.10 dni temu
  • *Kto ogląda na telefonie 📱 albo w łóżku 🛏 daje 👍* *Pomożecie mi proszę wbić 110 subów ?*

    InShOtInShOt10 dni temu
    • +InShOt już

      Trolloryb _PLTrolloryb _PL5 dni temu
    • Jak oglądam na telefonie w łóżku

      Wojciech WąsikWojciech Wąsik6 dni temu
    • +Trolloryb _PL Ja już zasubskrybowałem twój kanał ^^ Teraz twoja kolej mordko

      InShOtInShOt6 dni temu
    • +Maciej Winnicki Dzięki mordko

      InShOtInShOt6 dni temu
    • Ja i to i to

      swexyswexy6 dni temu
  • Co chore😂😂😂😂

    matix migdałmatix migdał10 dni temu
  • Panowie zróbcie rap z odcinka muzyka XXI wieku

    Pan RobertPan Robert10 dni temu
  • Zróbcie piosenke z pierwszej sceny ,,Muzyka w XXI wieku"

    Mador XvMador Xv10 dni temu
  • Like ten kto ma ferie od dzisiaj

    Wojciech BrylowskiWojciech Brylowski10 dni temu
  • KURWA jem!!!

    Rainbow Six EsportsRainbow Six Esports10 dni temu
  • Xd pokaż więcej

    PEEP PlPEEP Pl10 dni temu
    • PEEP Pl profilówke masz z Sixninem

      Damian !!!!Damian !!!!10 dni temu
  • Fajny odcineczek kjuentej chłopaki!

    El PingwinoEl Pingwino10 dni temu
  • Kto też sprawdził, o jakiegoś chłopaka chodziło w drugim pytaniu xd?

    Anna D.Anna D.10 dni temu
    • +Jugi tak to ten 😉

      * Tymek ** Tymek *8 dni temu
    • Ja nie sprawdzałem ale domyślam się, że chodzi o tego co w którymś odcinku zajebal jedno winogrono ze sklepu a później 10 minut uciekał przed ochroniarzem :D

      JugiJugi10 dni temu
    • Ja xD

      Emilia MalwinaEmilia Malwina10 dni temu
  • Napisałem dwa komentarze a I tak ich nie wykorzystaliście. Szkoda. Czekam na nestępne Q&A

    Szymon PłaszczkaSzymon Płaszczka10 dni temu
  • Siano siano Siano siano Siano siano Siano siano Hajs

    mr. luzeckomr. luzecko10 dni temu
  • A ja czekałam na swoje pytanie...

    Wera HernandezWera Hernandez10 dni temu
  • Jebłem xD

    KrizeRKrizeR10 dni temu
  • Gdzie jest Jarek?

    Venego _Venego _10 dni temu
  • 6:52 I już dzwonimy do prokuratury 😄😄😄

    Monika KowalskaMonika Kowalska10 dni temu
  • Sexmasterke

    T-GEY Pewdiepie is kingT-GEY Pewdiepie is king10 dni temu
  • Odpowiedź na pytanie w tytule jest proste Ja

    DOOMDOOM10 dni temu
    • Zabawne hahahahahahhaahhahahahaha

      mecoymecoy10 dni temu
    • Masz 2 cm.

      Trim1 1Trim1 110 dni temu
  • KTO Z WAS MA NAJDROŻSZY ZEGAREK

    BladeXBladeX10 dni temu
  • Ile macie wzrostu

    Mr. SmithMr. Smith10 dni temu
  • Dawajcie piosenke bieda bieda nic

    Emil BrylaEmil Bryla10 dni temu
  • 2:15 Najlepsze... ...to było po was widać

    Cyprian SkrzypinskiCyprian Skrzypinski10 dni temu
  • Fajne macie skarpety 😂😂😂

    SqurSqur10 dni temu
    • Z H&M mam identyczne xD

      MiloMilo9 dni temu
  • Wojtas mam takie same skarpetki jak Ty xd?!

    Gocu !Gocu !10 dni temu
  • Moje 5 781 wyświetlenie i 777 👍👍👍👍 #teamdzwoneczek

    Mateusz KuchyMateusz Kuchy10 dni temu
  • 9:12 😂😂😂😂😂😂😂

    Ignacy DereckiIgnacy Derecki10 dni temu
  • Xd te przywitanie

    ja patrykja patryk10 dni temu
  • Życzę wam tych 20mln subów :)

    bez nazwybez nazwy10 dni temu
    • nie mogą przebić pewdiepie

      Igor PawluśIgor Pawluś7 dni temu
    • Niech najpierw 2 mln wbija

      VeszPremFajszVeszPremFajsz8 dni temu
    • 20 mln? Nie zdobędą tylu

      Gamer DesignGamer Design9 dni temu
    • no raczej więcęj

      michal staszakmichal staszak9 dni temu
    • Ja 50mln xd

      tomeqtomeq10 dni temu
  • Νιξ ΡΟLΞςΛΜ GΠΕςΚΙΕJ ΚLΛΨΙΛΤUΠΥ

    igorΞx !igorΞx !10 dni temu
    • Иуе рогесам яш$куеу кгащуатцяч

      SOBASOBA4 dni temu
    • ]@ |Π&|€ ¢|€

      RozaleqRozaleq10 dni temu
    • Jesteś debilem.

      Trim1 1Trim1 110 dni temu
    • Νιξ ΡΟLΞςΛΜ GΠΕςΚΙΕJ ΚLΛΨΙΛΤUΠΥ ΚUΠΨΛ

      SpidTiViSpidTiVi10 dni temu
  • Dacie serduszko?

    bez nazwybez nazwy10 dni temu
  • Czekam na 2 część Q&A

    Jocki PLJocki PL10 dni temu
  • 9:57 również pozdrawiam :)

    NoOne ITNoOne IT10 dni temu
  • Pytanie na QnA Zrobicie kanał z tymi chujowymi scenkami? XD

    TriiZOmaX-_EctOTriiZOmaX-_EctO10 dni temu
    • +TriiZOmaX-_EctO a no tak zapomniałem 😂🤦

      the bestthe best6 dni temu
    • +the best chuj ci do tego

      TriiZOmaX-_EctOTriiZOmaX-_EctO8 dni temu
    • Nie rageuj się tak gościu

      the bestthe best8 dni temu
    • +KaYen to jest propozycja debilu jebany wypierdalaj dzieciarnio jebana

      TriiZOmaX-_EctOTriiZOmaX-_EctO9 dni temu
    • Kurwa mają już 2 na chuj im 3 ?

      KaYenKaYen9 dni temu
  • 7:20 ja essa

    TriiZOmaX-_EctOTriiZOmaX-_EctO10 dni temu
Q&A | KTO MA NAJWIĘKSZEGO PENISA?