Przemy艣lenia Niekrytego Krytyka: TRUDNE SPRAWY 5

馃幀 Nagraj film na X-lecie i wrzu膰 na 10latniekrytego.pl/
INSTA 馃懀 on 馃摲 @niekrytyk

FB 馃懄馃徎馃摉 bit.ly/2A6aY07 @
MAIL: 鉁嶏笍馃摟 niekrytykrytyk@gmail.com
MUZYKA 馃帳 pl-vision.com/detail/wideo-rQ2KohzW-SA.html
MINI 馃帹 @purephotostudio
馃憤馃槝 馃 Fragmenty utwor贸w nale偶膮 do ich prawnych w艂a艣cicieli i zosta艂y wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

艢ci膮gnij wideo

Komentarze

  • zapad艂 w d贸艂 - bardzo poetyckie

    Bogusz DziadekBogusz Dziadek2 godzin temu
  • Mistrz cukierni Czypan Musia艂

    Domi GADomi GA4 godzin temu
  • Obejrzyj sobie 865 odcinek dlaczego ja? ale przyda si臋 kabanos albo co艣 mi臋kkiego do 艣ciskanie xD

    Wujek OskiWujek Oski4 godzin temu
  • Mo偶e nast臋pny odcinek SEPATAGON odc.67

    Olaf Burdzi艂owskiOlaf Burdzi艂owski7 godzin temu
  • U mnie ju偶 masz Nobla

    Rabbit Games&VlogRabbit Games&Vlog8 godzin temu
  • Niekryty ostatnio jest pantoflarzem i ostatnio to na ka偶dym filmiku to udowadnia

    Przemek Pomieczy艅skiPrzemek Pomieczy艅ski17 godzin temu
  • Niekryty w 26:47 omal nie zabi艂e艣 mi 偶ony - akurat pi艂a herbat臋 i si臋 zakrztusi艂a...

    GanderPLGanderPL21 godzin臋 temu
  • B艂agam nagraj sekrety rodziny odc.67 on jest super

    Micha艂 Werbi艅skiMicha艂 Werbi艅ski22 godzin temu
  • Roztargniony bo zgwa艂ci艂

    Oliwia KierepkaOliwia Kierepka23 godzin temu
  • Niekryty! Niekryty! Obejrzyj Dlaczego ja? - s. IX, odc. 396!

    XD hahaXD hahaDzie艅 temu
  • Nagraj Dlaczego ja sezon 9 odc 396

    batmanowski 18batmanowski 18Dzie艅 temu
  • -P艂aczesz? -Nie, rz臋sy podlewam...

    Ta AneczkaTa AneczkaDzie艅 temu
  • To jest kurwa dobre

    boost.y ol3kboost.y ol3kDzie艅 temu
  • Gdzie nowy filmik? gruba 艣winio

    Dawid MDawid MDzie艅 temu
  • Niekryty, widzia艂e艣 nowy serial w kt贸rym jest diablo, czyli detektywi w akcji

    Mateusz KujawskiMateusz KujawskiDzie艅 temu
  • Niekryty ogl膮dam ten odcinek po tygodniu bo bylem w szpitalu ale kurwa nie moge wytrzymac ze smiechu i mnie polamane zebra bol膮 przez ciebie ty ZWYROLU

    toja QRtoja QRDzie艅 temu
  • Jaki jest tytu艂 fragmentu filmu z 20:23 ?

    Wiktoria WieczorekWiktoria WieczorekDzie艅 temu
  • Zr贸b jak膮艣 playliste z filmamie o Dariuszu 偶eby by艂a na twoim kanale i 艂atwo by艂o znale藕膰 te najlepsze filmy

    Jula GrataJula GrataDzie艅 temu
  • Skomentuj Idealna Niania 8 (odc5) co si臋 zobaczy膰 tego si臋 nie odzobaczy

    tattoo johntattoo johnDzie艅 temu
  • 9.03 ty jeste艣 rozbendlona parabana twoja stara馃榾

    Fordek PLFordek PLDzie艅 temu
  • opowiedzia艂am ten "kawa艂" o tym dziecku moim znajomym i nikt si臋 nie 艣mia艂. podczas gdy ja nie potrafi艂am przesta膰. stwierdzili 偶e jestem chora i zepsuta i 偶e to sie leczy 0_o nie ogarniam.

    銇裤倖銇銇裤倖銇Dzie艅 temu
  • Niekryty, a mo偶e odcinek z nowszym "serialem" np. D偶entelmeni i Wiesniacy? 馃槀 Uwielbiam Ci臋 ogl膮da膰 鉂わ笍

    EmilA LendzionEmilA LendzionDzie艅 temu
  • Septagon odc 66

    Patrycja RakPatrycja RakDzie艅 temu
  • NASA POMYLI艁A NIERAZ CM Z CALAMI (wiele razy) 馃槀馃槀馃槀 Nigdy nie polecimy na marsa 馃憤

    Kamil Bia艂oKamil Bia艂oDzie艅 temu
  • Jeden z lepszych odcink贸w :)

    TenTamtenSt膮dTenTamtenSt膮dDzie艅 temu
  • Niekryty nagraj odcinek septagonu, gdzie Diablo uczy si臋 je藕dzi膰 na desce, prosz臋 馃ぃ

    Wiczii TVWiczii TVDzie艅 temu
  • maciek zg贸bi艂 samoch贸dXD nie no lepszy od dariusza kur艂a!

    tymis0707tymis0707Dzie艅 temu
  • Nudne sprawy

    DragoneQDragoneQDzie艅 temu
  • Mam fajny odcine z Szko艂y odcinek 419

    DJ Cypel XDJ Cypel X2 dni temu
  • To co by艂o od ty艂u to "Do tego jest a偶 zanadto rozgarni臋ty" 19:34

    Mr.KubikenMr.Kubiken2 dni temu
  • Maciej musia艂 XD

    RajzorsRajzors2 dni temu
  • 0:13 powodzenia przy odklejaniu ta艣mu XD

    Kasia Co艣 tamKasia Co艣 tam2 dni temu
  • Kocham t膮 babcie

    Kinder ChoclateKinder Choclate2 dni temu
  • Jak ja dziekuje za pokazanie Meliki - zakocha艂am si臋 od pierwszego przes艂uchania 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍 Niekryty 艂owca talent贸w

    AnetteAnette2 dni temu
  • Ten odcinek trudnych spraw to jeszcze nic, polecam si臋 zapozna膰 z septagonem (drugi sezon, odc. 65). Wr贸偶ki, zakl臋cia, hipnozy i te sprawy.

    CzarneBanankiCzarneBananki2 dni temu
  • Kocham twoje aktorstwo

    Wolfox 1 i mandarynka KomoteraWolfox 1 i mandarynka Komotera2 dni temu
  • A.E.I.O - Agencja elegancji i og贸rk贸w ?

    MurchelMurchel2 dni temu
  • A Bo偶ena Roma艅czuk postarza艂a si臋 o rok w trakcie kr臋cenia - na pocz膮tku odcinka mia艂a 39 lat, a potem 40...

    noneapullanoneapulla2 dni temu
    • Bo mia艂a urodziny?

      TenTamtenSt膮dTenTamtenSt膮d2 dni temu
  • 24:25 utop

    Micha艂 SopataMicha艂 Sopata2 dni temu
  • Jego te偶ciowa mi przypomina Iwon臋 Pavlovi膷

    doktor gamerdoktor gamer2 dni temu
  • 23:20 nocny kochanek w tle

    Maciek FryzMaciek Fryz2 dni temu
  • Mo偶na zgubi膰 w艂asne Dziecko... KUR艁A, ale Nie Tak ;)

    Zenon ChmielowiecZenon Chmielowiec2 dni temu
  • W cukierni leci "Dziewczyna z kebabem" XD

    Micha艂 Kowa'LSKI'Micha艂 Kowa'LSKI'2 dni temu
  • 19:34 tak mowie ze Niekryty powiedzia艂 鈥濪o tego to jest a偶 nad to rozgarni臋ty鈥 馃槀馃槀 No No 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

    NatasiFan200NatasiFan2002 dni temu
  • Ma膰ki to debile...

    R贸偶owa MisiaR贸偶owa Misia2 dni temu
  • I ta Goha w tle, dzisiaj wypierdalasz xD.

    Onli Skil MegatronOnli Skil Megatron2 dni temu
  • nie m贸wi si臋 migacz tylko kierunkowskaz! instruktor nauki jazdy by Ci dupsko wygarbowa艂 xD

    PredagonPredagon2 dni temu
  • 23:12 nocny kochanek

    呕贸艂todzi贸b呕贸艂todzi贸b3 dni temu
  • Ten garnitur jest naprawd臋 艂adny

    MvngoqMvngoq3 dni temu
  • I jest ciap膮

    Bartek KowalskiBartek Kowalski3 dni temu
  • Muj dziadek muwi 偶e pedofilia i to ca艂e pie***lenie to propaganda (jest z podlasia) nie wiem co mu powiedzie膰.

    Dark FlameDark Flame3 dni temu
  • Mija dziadek musi 偶e pedofilia i to ca艂e pie***lenia to propaganda (jest z podlasia) nie wiem co powiedzie膰

    Dark FlameDark Flame3 dni temu
  • Od dawna jest znany tekst, 偶e jak si臋 ma mi臋kkie serce to trzeba mie膰 tward膮 dup臋, wi臋c sobie tego Ma膰ku nie przypisuj. Pami臋tam, 偶e kiedy艣 babka kiepska m贸wi艂a o 偶yciu, na ko艅cu by艂o, 偶e "Polak musi mie膰 nerwy i dup臋 ze stali".

    ProgramisterProgramister3 dni temu
  • ... 5 sekund p贸藕niej ...

    LukenLuken3 dni temu
  • Niekryty ja s艂abo si臋 znam na tym intyrnycie :-) wiesz 偶e jeste艣 idolem ludzi bardzo

    pawel dudziakpawel dudziak3 dni temu
  • Niekryty, w ko艅cu si臋 przebrales

    to jato ja3 dni temu
  • Niez艂a historia, go艣膰 ponad 4 dychy, a ogarnia 偶ycie gorzej ni偶 niekt贸rzy 15-latkowie. Dobrze, 偶e chocia偶 zrobi膰 zakupy w sklepie umie.

    Theoden the RenewedTheoden the Renewed3 dni temu
  • 12:05 Pok贸j z odcinka pod tytu艂em ,, Babcia kastruje wnuczka"

    Franek IgnatowskiFranek Ignatowski3 dni temu
  • *-Piotr ma ALZHEIMERA-*

    Pyrpyr _2017Pyrpyr _20173 dni temu
  • niekryty Ty to jeste艣 pozytywnie zryty chc臋 wi臋cej wi臋cej wi臋cej BUJAAAAAA

    Ten Stamt膮dTen Stamt膮d3 dni temu
  • Abstrachuj膮c od samego odcinka, to czemu ta laska reklamowana na pocz膮tku i ko艅cu, 艣piewa w bieli藕nie i narzuconej na to firance?

    Ichigo 1221Ichigo 12213 dni temu
  • 2:54 "Mamy teraz za du偶o pieni臋dzy, bo tat臋 zwolniono z pracy" - ona jest tak 艣wietn膮 aktork膮, 偶e na pewno wie co m贸wi xD

    EdytowanaEdytowana3 dni temu
  • trzeba przyzna膰, 偶e scenarzy艣ci dbaj膮 o szczeg贸艂y - najpierw babka ma w ramce 39 lat, a po urodzinach ju偶 40, brawo

    Mariusz OwlMariusz Owl3 dni temu
  • Fajna marynarka 馃挋

    wasted youthwasted youth3 dni temu
  • 23:23 Nocny Kochanek w tle

    Ada XXAda XX3 dni temu
  • A mo偶e odcinek 504 'policjantki i policjanci'?

    Ma艂gorzata MilerMa艂gorzata Miler3 dni temu
  • Niekryty b艂agam zr贸b odcinek z "d偶enetelmenow i wie艣niak贸w" s II odc 4. (Jest tam Ryszard Dra艅)!!!!!!!!!

    Ciastek MistrzCiastek Mistrz3 dni temu
  • Nagraj niekryty mo偶e odcinek z Lucyfera np pierwszego odcinka z sezonu 1 :D

    Nyancat GirlNyancat Girl3 dni temu
  • Ty ale on w tej knajpie nie wali browar贸w tylko soczek zwr贸膰 uwag臋 (chyba 偶e ja 藕le widz臋 )

    Marcin KochanowskiMarcin Kochanowski3 dni temu
  • 24:31 xddddd

    MrKubaMrKuba3 dni temu
  • Nagraj jak czytasz seks opowiadania

    Haha hahaHaha haha3 dni temu
  • Masuj bejbe bu艂臋!!! Jestem 506 853! :)

    Tomasz AtegoniemaszTomasz Ategoniemasz3 dni temu
  • 11:15 PRZEGI膭艁E艢 PA艁E SZMATO

    w olejku lub pomidorkachw olejku lub pomidorkach3 dni temu
    • TAK

      TenTamtenSt膮dTenTamtenSt膮d22 godzin temu
  • To (to) by艂o (by艂o) zajebiste (zajebiste)

    MiqiMiqi3 dni temu
  • DZIECI LUBI膭 OBS艁UGIWA膯 KLIENT脫W

    tasuje flex i go podwajamtasuje flex i go podwajam3 dni temu
  • Z odcinka na odcinek wygl膮dasz co raz m艂odziej, jak to robisz?

    hui w dupiehui w dupie3 dni temu
  • jeste艣 najlepszy niekryty ale wyt艂umaczmi jak ty znajdujesz te zajebiste odcinki

    Piotr KwiatkowskiPiotr Kwiatkowski3 dni temu
    • Wystarczy wys艂a膰 do Niekrytego maila z jakim艣 odcinkiem

      TenTamtenSt膮dTenTamtenSt膮d22 godzin temu
  • Sorry, ale jak na niego patrz臋 to przypomina mi si臋.. ,,-It wasn't me, It was Patricia." Ciekawe kto zczai haha

    Mags KrMags Kr3 dni temu
  • jeste艣 nie 艣mieszny

    THE FIRETHE FIRE4 dni temu
  • Nie ma czasu bo czekam na nowego Niekrytego Kretyna 馃槂POZDRAWIAM

    krzysztof dagielkrzysztof dagiel4 dni temu
  • Te wstawki z magicala kurwa xDDD

    Dzbigor TVDzbigor TV4 dni temu
  • ch艂op ma g艂os jak Borys Szyc :D

    21czerwony21czerwony4 dni temu
  • Ta muzyka kozacka. Zdecydowanie najlepsza ze wszystkich

    Aleksandra BAleksandra B4 dni temu
  • Dlaczego ja to prze偶ywam? XDDD

    WIKTORIA MAGDZIAKWIKTORIA MAGDZIAK4 dni temu
  • 19:34 ktos wytlumaczy?xD

    Ernes LaurensErnes Laurens4 dni temu
  • Ej niekryty ja nie krytykuje twojego 偶ycia ale ile twoja rodzina 膰pa dziennie bo nie wierz臋 偶e na trze藕wo si臋 do cb przyznaj膮 XDDD

    gu艣ka PLgu艣ka PL4 dni temu
    • @gu艣ka PL 馃槀馃槀馃槀

      Daenerys TageryanDaenerys Tageryan4 dni temu
    • @Daenerys Tageryan ale prawdziwe XDD

      gu艣ka PLgu艣ka PL4 dni temu
    • To by艂o okrutne xD

      Daenerys TageryanDaenerys Tageryan4 dni temu
  • 25:03 xDDDDDDD Pi臋kne, Macieju, jak zawsze poziom godny zwyrola jakim Ty i ja jeste艣my, Pozdrawiam Ci臋 cieplutko

    THE ROLLER BLADERTHE ROLLER BLADER4 dni temu
  • Nazwa艂am kr贸lika Maciek, wariat by tylko paradokumenty ogl膮da艂.

    Paula.eg3Paula.eg34 dni temu
  • Radz臋 ci obekrz odcinek 501 ,,Policjantek i policjant贸w".

    Krystian Czo艂pi艅skiKrystian Czo艂pi艅ski4 dni temu
  • 21:13 jaka nuta?

    Just CrazyJust Crazy4 dni temu
  • 10:08 no chyba umys艂owo

    Evanes #TeamPewdsEvanes #TeamPewds4 dni temu
  • Niekryty!!! Ty to mi troche przypominasz Niekrytego Krytyka

    KAMIL DAWIDOWSKIKAMIL DAWIDOWSKI4 dni temu
  • XD

    IWONA 艢WIETLIKIWONA 艢WIETLIK4 dni temu
  • Niekryty te偶 chcia艂em Cie obrazi膰 na wst臋pie 偶eby wyl膮dowa膰 w filmiku na intro ale za bardzo Cie lubi臋 i szanuj臋 tak偶e ni ch ja :P Pozdro!!

    kamilpol030689 pkamilpol030689 p4 dni temu
  • Wow, trafilem na ten kanal przypadkiem, nie wiedzialem ze ktokolwiek jeszcze go oglada :D

    Mr. NufreviMr. Nufrevi4 dni temu
  • brudne sprawy

    Nikes play gamesNikes play games4 dni temu
  • 25:30 dzieci zawsze lubia obslugiwac klientow ja pierdole serio? Nosz kurwa zabic tego co gadal i re偶ysera wtf do piekla szmaty

    Kuba KubaKuba Kuba4 dni temu
  • a ch*j ide spac

    KevinKevin4 dni temu
  • Kurwa barman gada jak rudy co dzwoni do plokulatuly

    Kuba KubaKuba Kuba4 dni temu
  • 23:20 nocny kochanek w tle

    Kara艣Kara艣4 dni temu
Przemy艣lenia Niekrytego Krytyka: TRUDNE SPRAWY 5