POWERBANK 100 000 mAh za 50zł?! Chińskie Podróby #3

Słyszałeś ten fajny nowy dźwięk po dawaniu łapki w górę? B)
goo.gl/D1RqoL ◄SUBUJ
▼ ▼ ▼ W RAZIE POŻARU ROZWIŃ! ▼ ▼ ▼
W RAZIE POŻARU XD
instagram.com/theunboxall ◄NAGIE KOTY +18!
facebook.com/TheUnboxall ◄FEJSBUK
Współpraca, unboxingi z lokowaniem: theunboxall@gmail.com
Materiał może zawierać muzykę autorstwa:
Kevin MacLeod: incompetech.com
Matthew G Huffaker: www.teknoaxe.com
(Creative Commons)

Ściągnij wideo

Komentarze

  • O i mają siastra by chciała tego powerbanka

    Kuba KozłowskiKuba Kozłowski11 godzin temu
  • Ten ktory wygram ten cie sponsorowal ;)

    Player UnknownPlayer Unknown13 godzin temu
  • Mój power bank ma 18.000 mAh kosztował 76zł

    Ryszard SUGIERRyszard SUGIER13 godzin temu
  • To pisze ile by się zmieściło w power banku a nie ile mają.

    X RayX RayDzień temu
  • mikro nie mini ampero godzin

    Piotr HudyPiotr HudyDzień temu
  • Mój ma 50 000 a i kosztuje 250zl

    Mappero PlMappero PlDzień temu
  • Ja mam bardzo dużego power banka od xiaomi i mam 20000 mAh PS: zapłaciłem 170 zł.

    Siro MRC4Siro MRC42 dni temu
  • A co jeśli te powerbani nie były do końca naładowane ? 🧐🤔

    AdrianAdrian2 dni temu
  • Jest napisane.

    Sheroon SheroonekSheroon Sheroonek2 dni temu
  • Xiaomi mimo że jest z Chin to i tak jest dobra firma

    Luki YTLuki YT2 dni temu
  • Twój e jak tak to jaki

    KoSSiX gamesKoSSiX games3 dni temu
  • Ile macie mAH baterie w telefonie? ( Ja 4k)

    Enoki vEnoki v3 dni temu
    • W jednym 3730 mAh a w drugim 5500 mAh

      Jakub ŚwiąderJakub Świąder2 dni temu
  • Uuu unbox jara e szlugi

    SHO OTERSHO OTER3 dni temu
  • Ja mam dwa powerbanki 2600mhz i 5000mhz

    GrizzerGrizzer3 dni temu
  • marnowanie wody!!!

    Kolejowy DawidKolejowy Dawid3 dni temu
  • Paer banki😆😆😆😆

    Nick7500Nick75004 dni temu
  • ej ej ej straty energii

    CJ YTCJ YT4 dni temu
  • Mój telefon ma 5000 mAh.

    MACIEK KMACIEK K4 dni temu
  • co za zwyrol ładuje apple xiaomi?

    części samochodoweczęści samochodowe5 dni temu
  • Kto pamięta serie szybka porada? *To były czasy*

    Pjoter osuPjoter osu5 dni temu
  • Jest napisane!!!

    Najlepszy widzNajlepszy widz5 dni temu
  • kolejny sponsor.

    Janek not a Polish manJanek not a Polish man6 dni temu
  • Ja mam 4000 mh/a w telefonie Pocofone F1 i MMA power bank xiaomi s2

    kiku_ plkiku_ pl6 dni temu
  • burak mam nadzieję że zdechnie

    Adrian TaranekAdrian Taranek7 dni temu
  • Mój telefon ma 5300mah pojemność baterii 😀

    KuBsoNKuBsoN7 dni temu
    • @Avorsky games Xiaomi mi max 2 prawie 7 cali ekran 😀😀

      KuBsoNKuBsoN6 dni temu
    • Jaki masz

      Avorsky gamesAvorsky games6 dni temu
  • Dawaj następny test e szluga

    Jakub MickaJakub Micka7 dni temu
  • nie pal e-szlugów bo to nie zdrowe!!!

    Marakasek GamesMarakasek Games7 dni temu
    • Marakasek Games xddddddd

      Marcin 55Marcin 556 dni temu
  • Unboxall ja mam powerbanka 30000 mah i to potwierdzone więc jakieś słabe te power banki,to nie hate bo cię lubię

    Marcin SadeckiMarcin Sadecki7 dni temu
    • Marcin Sadecki po twoim stylu pisania stwierdzam ze jestes dzieckiem i klamiesz bo nawet niewiesz jak sprawdzic;)

      Marcin 55Marcin 556 dni temu
  • Ja mam powerbanka xiaomi takiego jak na odcinku i mi ładuje 2 razy do 100% telefon, a za 3 razem ładuje resztki tego co zostało

    Jakub SobczakJakub Sobczak7 dni temu
  • Myśle ze ten powerbank za 30pln ma 0.01Ampera

    Fan ZeboPL i misieq2005Fan ZeboPL i misieq20057 dni temu
  • MAM TAKIEGO POWERBANKA XIAOMI

    Adam i Brawl starsAdam i Brawl stars8 dni temu
  • Pozdro smok v8

    GDMazaczeKKGDMazaczeKK8 dni temu
  • Na tym 80Ah jest napisane 3.7, ale do tego MAKS 48Wh czyli nieco poniżej 10000 mAh według zwykłego nazewnictwa

    magentamagenta8 dni temu
  • Zrub gorącą nakładką na prasę

    K RK R8 dni temu
  • kolejny nowotwór polskiego yt

    M0NST3RKILLM0NST3RKILL8 dni temu
  • Co kryje wnętrze tanich powerbanków xD @De-Kompozytor

    MLG Buleczka7MLG Buleczka79 dni temu
  • Jeżeli już nagrywasz o czymś to polecam się wcześniej douczyć. W tym wypadku o mAh.

    WoldemorWoldemor9 dni temu
  • theunboxall nagrywaj więcej!!!

    Andrzej PiwodaAndrzej Piwoda9 dni temu
  • Ja sam sobie buduje power banki z bateri laptopowych

    Chomiczuś ACChomiczuś AC9 dni temu
  • Kończysz sie

    Krzysztof KasprzakKrzysztof Kasprzak9 dni temu
    • Skończył się dawno

      Szmaragdowy KotełSzmaragdowy Koteł9 dni temu
  • ale ja cie dawno nie ogladałem zmieniło sie

    Socjalistyczny BiedakSocjalistyczny Biedak9 dni temu
  • Mam 6000mah w telefonie xd xd xd

    Mateusz MatmiksMateusz Matmiks9 dni temu
  • JUST KAT IT

    pewd iepiepewd iepie9 dni temu
    • pewd iepie just Cat it

      Marcin 55Marcin 556 dni temu
  • Miałem dokładnie tego samego z innej aukcji na której pisało ze ma 20 tys(mówię o tym szarym). Niestety zepsuł się i po otworzeniu go ukazała się bateria z parametrami i zeczywiscie bateria ma 8tys czyli 10 razy mniej jak podaje sprzedający. Jak sprawdzałeś urządzeniem pokazało 2 tys mogła być pewna niepewność pomiarowa ale jak widać pewnie hinczyki wkładają wszystko byle jak i pewnie jakbyś zamówił go jeszcze raz to przyszedł by z inna pojemnością.

    BORSUK RIDE BEARBORSUK RIDE BEAR10 dni temu
  • I bought a powerbank for 40 PLN which was 10000

    FireRedFoxyFireRedFoxy10 dni temu
    • Perfekcyjny angielski😂😂😂

      K KK K10 dni temu
  • Ja mam z Huawei za 100 zł i ma 13k mAh

    Paweł RomanPaweł Roman10 dni temu
  • Ten 2 powerbank sam o sobie klamie ile ma mocy bo ma 48Wh i 3.7v max czyli +/- 12k

    zwariowany mikizwariowany miki10 dni temu
    • 12k czego

      Chomiczuś ACChomiczuś AC9 dni temu
  • smok stick v9 max xdd

    TrojanTrojan10 dni temu
  • Mam tego srebrnego i bardziej dobrze działa i mi 3 razy 100% naladowal od 0 *NIE BYŁ ŁADOWAŁY*

    KisluGame PLKisluGame PL10 dni temu
  • Mówi się siaomi i a nie szajomi. Uszy bolą.

    FifiFifi10 dni temu
  • o kurde ja mam tego 50000 mAH

    MichaliX GAMEMichaliX GAME10 dni temu
  • Mój ma 30000mAh a ciągle ma 4 kropki i nigdy nie miał 1/2/3

    BalciX 1BalciX 111 dni temu
  • Witam, dobry test, a jak sprawdzić kartę SD 128 GB dlaczego tnie i gubi zdjęcia i filmy nagrane i zapisane na niej, 👍🤔😎pozdrawiam

    Gregory Podwodny światGregory Podwodny świat11 dni temu
  • Fajnie by było gdyby powróciła szybka porada Kto jest za daje like

    Hunter pierdol się KurwaHunter pierdol się Kurwa11 dni temu
  • Kiedy paczuszki od widzów?

    Kajtek SrakaKajtek Sraka11 dni temu
  • Kto chcę starą serię unboxalla czyli paczki od widzów i powrót kota(nie wiem czy on żyję)daje like'a

    Gigi 05Gigi 0511 dni temu
    • Gigi 05 kot zyje ale nie z unboxallem. Mieszka prawdopodobnie z rodzicami

      Marcin 55Marcin 556 dni temu
  • A kiedy drukarka 3D

    KexxKexx11 dni temu
  • Xiaomi ma nawet całkiem spoczko Mi 2c 20Ah (20 000 mAh) akurat dzisiaj mi przyszedł

    DagbertDagbert11 dni temu
  • przed zgniataniem powerbanka, muszisz go naładować na maxa !

    w1wlodekw1wlodek11 dni temu
  • miły komentarz 😏

    Ewa WinnikEwa Winnik11 dni temu
  • szaomi

    Kosmiczny TadzikKosmiczny Tadzik11 dni temu
  • 9:15 mogłeś wszystkie wejścia USB sprawdzić

    Sebek 1100Sebek 110011 dni temu
  • 5 litrów wody poszło w piz**

    minecraft polskaminecraft polska11 dni temu
  • jest tesz power bank 1 000 000 0000 0000 0000 mAh za 23 zł

    zdrapki 123zdrapki 12311 dni temu
  • Przydały by mi się te akusy XD

    NastaQNastaQ11 dni temu
  • ja mam powerbanka z 10000mAh

    ʜᴜʙɪᴄᴢᴇᴋxᴅʜᴜʙɪᴄᴢᴇᴋxᴅ11 dni temu
  • Ja mam 1 4500mAh

    Wiktor GraWiktor Gra11 dni temu
  • Unboxall zrub głowę rodzera z pęrajwuw

    Oskar GabałaOskar Gabała11 dni temu
  • umbox rub czesiciej te filmy tak jak kiedyś

    Konrad MazankaKonrad Mazanka11 dni temu
  • Ja mam powerbanka 20000mAh

    Błażej SBBłażej SB11 dni temu
  • Jest napisane

    SnilfSnilf12 dni temu
  • Unbox nagraj unboxing papieru toaletowego

    JJayMasterJJayMaster12 dni temu
  • Na miniaturce 60 zł a w opisie 50 zł xd

    Tomek ForysiakTomek Forysiak12 dni temu
  • *JEST NAPISANE*

    MilKa :3MilKa :312 dni temu
  • Aaah niema to jak clickbait...

    Szymon SztorcSzymon Sztorc12 dni temu
  • Pierwszy raz widzę by ktoś powerbanka otwierał kluczem francuskim xD

    GLACOVSKY exeGLACOVSKY exe12 dni temu
  • Sam posiadam power bank xiaomi o pojemności 20 000 mAh i rzeczywiście tyle ma także polecam kupiony za 100 zł

    Gruby GrubinhoGruby Grubinho12 dni temu
  • Przetestuj Hama 20.000 mAh dzięki z ciekawości od nowości rozładowując i nalodowujac lub kupując naładować i razlodowujac sprawdzając ile wytrzyma czekam na testy dzięki Jacek z Warszawy

    Jacek PomaskiJacek Pomaski12 dni temu
  • 9:31 marnowanie wody

    Maciej LachowiczMaciej Lachowicz12 dni temu
  • Jest napisane ***

    MrPepssIMrPepssI12 dni temu
  • Tego xiaomi ja mam i polecam bo jest spoko i chociaż nie kłamią z parametrami

    Sqadowsky ySqadowsky y12 dni temu
  • Kto twierdi rze kot unboxalla umarł bo nie ma go w odcinkach daje likezobaczymy il nas jest

    andipsoNandipsoN12 dni temu
  • Polecam powerbanka adata 20 000

    ESSA NETTXESSA NETTX12 dni temu
  • Ja znalazłem za 30 zl z panelem solarnym, ktory mial 650 000 mAh

    камил98камил9812 dni temu
  • Unboxall wes daj pod prasę amortyzator od rowera

    Qveros123 .kQveros123 .k12 dni temu
  • Unbox nie szajomi tylko siajomi

    ZUZANNA ZięcinaZUZANNA Zięcina12 dni temu
  • Jaka muza z intra ?

    Kacper MichałowskiKacper Michałowski12 dni temu
  • Meee clickbait!!! Xd

    SubMwSubMw12 dni temu
  • CAPS-LOCK W TYTULE

    AbcdifAbcdif12 dni temu
  • Nie wiem po co w ogóle sprawdzać takie powerbanki. Z daleka to śmierdzi ściemą nawet dla kogoś kto z technologią nie ma nic wspólnego. Każdy kto ma rozum i godność człowieka nawet by nie myślał o zakupie takiego badziewia bo to ani opłacalne ani bezpieczne.

    Reggie SuperReggie Super12 dni temu
  • To mily komentarz

    NEVER PLNEVER PL12 dni temu
  • Motorola E5+ ma 5000amh

    Darek DrostDarek Drost12 dni temu
  • Ostatnie powieadomien ie jakie dostałam było miesiąc temu xdd

    Kinga MajewskaKinga Majewska12 dni temu
  • Ale masz ładne knykcie

    IQ Dzik SilverIQ Dzik Silver12 dni temu
  • Te akumulatory 18650 które były w tym powerbanku nie miały szansy wybuchnąć. Zbyt chińskie one i amperów mało

    MandaryNMandaryN12 dni temu
  • Ale się zesrałem 9:16

    dziadzio 15dziadzio 1512 dni temu
  • Unboxall oficjalnie został memiarzem.

    KomandorTymKomandorTym12 dni temu
  • narzekasz na ludzi ze oszukują z pojemnoscia bowerbanków a sam w tytule oszukujesz haha

    Mecho KukorokirouMecho Kukorokirou12 dni temu
  • Kto za powrotem do drukarki 3d 👍

    tw1 stertw1 ster12 dni temu
  • 2:21.Myślałem ,że to do mnie XD

    robertoorobertoo12 dni temu
POWERBANK 100 000 mAh za 50zł?! Chińskie Podróby #3