Pal Hajs TV - 81 - Energylandia

Polskie parki rozrywki kojarzą nam się z przaśnością, watą cukrową i zardzewiałymi atrakcjami przywleczonymi z zachodu, które lata świetności mają już dawno za sobą. Z tego stereotypu dzielnie wyłamuje się Energylandia, która śmiało może konkurować z europejskimi gigantami. Największa atrakcja Zatoru przyciąga rocznie miliony turystów żądnych ekstremalnych doświadczeń na przerażających kolejkach górskich. Nad wszystkimi atrakcjami w tym parku rozrywki góruje jednak ogromny Hyperion, który jest najszybszą kolejką w Europie. Jego wysokość mierzy prawie 80 metrów i trzeba nie lada odwagi by się z nim zmierzyć. Czy ekipa Pal Hajs TV podoła wyzwaniu?
Zdjęcia: Piotr Janczar
Zdjęcia: Luiza Żywiecka
Montaż: Kuba Marchlewski, WuWunio
Grafika: Luiza Żywiecka

FACEBOOK ► facebook.com/WuWunio
WWW ► wuwunio.pl
PATRONITE ► patronite.pl/palhajstv
KONTAKT ► kontakt@palhajstv.pl
INSTAGRAM:
WuWunio ► instagram.com/wuwunio
Luiza ► instagram.com/luiza_zywiecka
Janczar ► instagram.com/piotrjanczar
Współpraca:
WuWunia i Luizę ubiera ► diversesystem.com/
Luizę ubiera ► www.mishabrand.com
WuWunio, Luiza oraz Janczar noszą buty od ► distance.pl
WuWunio i Luiza grają w gry od ► www.muve.pl

Komentarze

  • I weź tu człowieku zrozum kobite...

    Art XXArt XX18 godzin temu
  • Kiedy byliście że tak mało ludzi było?

    Damian PałaszewskiDamian Pałaszewski21 godzinę temu
  • Wuwunio na westernie rozjebal xDDD

    MMBenekMMBenekDzień temu
  • Kraken się na pewno opsrał

    K. P.K. P.2 dni temu
  • Sztos ❤️❤️❤️

    maxiorek gamingmaxiorek gaming2 dni temu
  • Aż mi się zachciało pierdolnąć kampanię w RCT

    Pierre HarrisonPierre Harrison2 dni temu
  • heheheeheh "Tak mi się powiedziało"

    Piotr BalwiszPiotr Balwisz2 dni temu
  • kurwa, kultury troszku kurwa ugulem Wuwu :D

    Slawek suchySlawek suchy2 dni temu
  • Wunderbaum!

    Spaceman007Spaceman0072 dni temu
  • ale WuWunia to Ty kur** szanuj !

    Dr.GreenthumbDr.Greenthumb3 dni temu
  • Ja Napiszę Wuwunio widzimy się na twoim kawalerskim Przyjeżdżam do Mielna nie dla ciebie ale dla darmowego Alkoholu xD Piona Ziom

    DissNaTDFDissNaTDF3 dni temu
  • słabo to by ci było na bramkach na hyperionie samemu, masz tylko to jebane radio

    kabanosik271kabanosik2713 dni temu
  • Rispekt za odliczanie z Carmageddonu!

    Łukasz UrbanŁukasz Urban4 dni temu
  • Siemanko

    AlexCelakAlexCelak4 dni temu
  • Nagraj relacje z tojek na Woodstocku 😁

    JAblonski StanislawJAblonski Stanislaw4 dni temu
  • 27:59 ZŁOTO!!! hahahahaha :D :D :D

    600RR600RR4 dni temu
  • Najbardziej mocarne to jest wahadło, a nie jakieś kolejki!

    Natan MaszlakiewiczNatan Maszlakiewicz5 dni temu
  • Wuwunio ja bym nie pił na twoim miejscu ,a dlatego że już się nie odczówa tych wrażeń i adrenaliny :)

    Pustynna BurzaPustynna Burza5 dni temu
  • 13:30 ue ! ue ! Exevo gran mas frigo.

    Prestiżowy BigosPrestiżowy Bigos5 dni temu
  • Ja jak byłem w energylandi to najpierw weszedłem na hyperiona i potem bałem się na inne iść

    Pan KACPERPan KACPER5 dni temu
  • A teraz ciekawostka dla gimbów: Pierwszy odcinek też był w wesołym miasteczku :D

    PSdziadziaPSdziadzia5 dni temu
  • Żeś mi przypomniał RCT :D Aż se ściągne :D

    Adrian c.Adrian c.6 dni temu
  • A czy energylandia nie jest przypadkiem zamknieta po za sezonem?

    The indjanaThe indjana6 dni temu
  • Chuj ci w dupę. Jeszcze bardziej pogrążyłes uszatka i utwierdziłeś go w przekonaniu o wyższości. Nie masz sumienia. Pierdol się.

    Tomasz WojciechowskiTomasz Wojciechowski6 dni temu
  • dobre mordziaty

    Marcin SprusińskiMarcin Sprusiński6 dni temu
  • ten kraken to jakis sztywniak tertyk fchuj..wiecznie niezadowolony z zycia..

    Maciej MilenaMaciej Milena6 dni temu
  • jeeeeeeebać kurwa biede

    CamposCampos6 dni temu
  • Zabrakło tu ewidentnie Tajgera i Luizy.

    DeatcherDeatcher6 dni temu
  • Lęk wysokości posiadam niewielki ponieważ robię na żurawiach wieżowych, ale hyperion to było coś!

    Darth KostekDarth Kostek6 dni temu
  • 15:02 - Ta kolejka jest chu***. **15:11** Łooo co do kur** xD

    Darth KostekDarth Kostek6 dni temu
  • GÓWNO

    Mexicano Orginal TVMexicano Orginal TV6 dni temu
  • Kraken jeszcze chyba nigdy tak aktywny w filmie nie był, zdecydowanie na plus :D

    Czesław PompkaCzesław Pompka7 dni temu
  • Szkoda ze na astecu nie byliście mi się podobał najbardziej

    Szymek MjSzymek Mj7 dni temu
  • WUWUNIO robisz fajne filmy! pozdro600

    Zydol 321Zydol 3217 dni temu
  • ale mnie wkurwiają piski tych głupich pizd

    marcin031090marcin0310907 dni temu
  • Łobabenek

    Damian MichalskiDamian Michalski7 dni temu
  • Następnym razem podnieś ręce do góry na każdej kolejce. Zupełnie inne odczucia.

    Atv CoupleAtv Couple7 dni temu
  • Za mało Luizki :((

    Michał UstianowskiMichał Ustianowski7 dni temu
  • WUWU pije z TOBĄ!

    Saito NagashimaSaito Nagashima7 dni temu
  • Krakenowi by się przydało więcej luzu,bo jakiś taki pospinany się wydaje ;D zajebisty odcinek!

    Codi DraccoCodi Dracco7 dni temu
  • Najlepszy odcinek, pozdro!

    PNPN7 dni temu
  • szkoda że nie zabrałeś bonusa :(

    Dziwny KolesDziwny Koles7 dni temu
  • LujIza z Toba wytrzymuje na trzezwo na wyjazdach? :D

    Którędy Prosto?Którędy Prosto?7 dni temu
  • ile sie placi za wejście ?

    PEŁSONPEŁSON8 dni temu
  • a moglby tak zachaczyc ta noga w 22 minucie to by smiesznie pekla xD

    Windripper _Windripper _8 dni temu
  • ,,Znowu seta? Tak mi się powiedziało" hahah

    Lukas LukasyewskiLukas Lukasyewski8 dni temu
  • Przypomniałeś mi o Kinder Bueno :D Super filmik i montaż. Pozdro

    O wszystkimO wszystkim8 dni temu
  • Ile kasy trzeba by wydac aby zaliczyc wszystkie atrakcje co na filmie?

    QwedryQwedry8 dni temu
    • +Dawid S Myslalem ze kazda atrakcja jest platna z osobna. W takim razie jaki jest koszt takiego biletu?

      QwedryQwedry8 dni temu
    • kupujesz bilet i masz wszystkie za darmo

      Dawid SDawid S8 dni temu
  • Polecam Thorpe Park! 🇬🇧

    BialcyBialcy8 dni temu
  • 💷 🔥

    BialcyBialcy8 dni temu
  • Energylandia i ta muzyczka na wejściu przy kasach 24h niszczy głowę :D

    SWAGTV AUTODETAILING / LIFESTYLESWAGTV AUTODETAILING / LIFESTYLE8 dni temu
  • Mam nadzieję, że operator Piotrek też pojeździł, pozdrawiam zza drugiej strony

    Maciej emkaMaciej emka8 dni temu
  • Ja nazywam się Michał. Na początek wypadało by się przedstawić i powiedzieć gdzie to miejsce.

    visionstreetwear108visionstreetwear1088 dni temu
  • Najlepszy!

    wewe wewewewe wewe8 dni temu
  • Co to za kawałek w 28:10 minucie? :)

    Camillyon Home ProductionsCamillyon Home Productions8 dni temu
  • ale to smutne ludzie występowali na scenie i nikt ich nie oglądał ;(

    DymionTVDymionTV8 dni temu
  • 6:32 *Luiza przestań psikać przechodniów* 😂

    SoulRecordsSoulRecords8 dni temu
  • Genialne :D

    Michał KazimierczakMichał Kazimierczak8 dni temu
  • 2:07 okrzyk z dungeon keeper 2? :)

    BlachuTheBlachuThe8 dni temu
  • Ja tam byłem z klasą a my z województwa lubuskiego

    Kaki3lKaki3l8 dni temu
  • Aż ide się najebac . Bec

    Koziak KoziakkKoziak Koziakk8 dni temu
  • Brakuje mi tego wejścia...Pal hajs tv dzifffko!!

    WSC SN60 wscWSC SN60 wsc9 dni temu
  • Luiza

    Fohix M3Fohix M39 dni temu
  • wuwunio wyglada jak nowoczesny cyklop xd

    ReżySer ,ReżySer ,9 dni temu
  • Kurwa nie wiem rozjebałes tym odcinkiem XDDDD tiger na poczatku to złoto XDD

    jakub danilukjakub daniluk9 dni temu
  • Koszulka ATARI rządzi, zapraszam na 8-bit party do Nowego Targu :)

    szymoniposzymonipo9 dni temu
  • w czoko jest spoko

    Wiodący WiedźminWiodący Wiedźmin9 dni temu
  • Wuwunio kurwiu dłuższe odcinki

    kigaM1337kigaM13379 dni temu
  • Mega Odcinek ! :) Pozdro

    kruku55kruku559 dni temu
  • 25:30 jak to nie jest sztuka to nie chce zyc na tym okrutnym swiecie

    Bvn BansgBvn Bansg9 dni temu
  • piekne bezele

    mietowydzemmietowydzem9 dni temu
  • 14:05 tak mógłby wyglądać Tede 15 lat temu, 40 kilo temu.

    Luke CarpenterLuke Carpenter9 dni temu
  • Szkoda tej twojej ładnej kobiety za bardzo ja zlewasz mordo 😁 i pomijasz na filmach

    farmonuse lfarmonuse l9 dni temu
  • ło baben!

    enlukenenluken9 dni temu
  • jak byłem dzieciakiem, wspinałem się na krzaki.👍😁

    Piotr DymmelPiotr Dymmel9 dni temu
  • Wpierw pijemy potem lecimy na największą kolejkę. Ile za karnet się buli ?

    TheNevisekTheNevisek9 dni temu
  • Szkoda że takie krótkie, bo aż mi się zachciało kinder bueno i jakiegoś smacznego 0,5

    boczus93boczus939 dni temu
  • Seta na hyperionie , Ja z lękiem nawet nie wszedłem . Nastepnym.razem tak samo robie.. :)

    Ra DekRa Dek9 dni temu
  • piniondze som wazne... ja rozumiec ale nie idzcie tom drogom... dzieki sirwuple

    zerg1995zerg19959 dni temu
  • Ja nie rozumiem po chuj ludzie tak piszczą na tych kolejkach

    RODZINKA PL CAŁE ODCINKIRODZINKA PL CAŁE ODCINKI9 dni temu
  • Te pierożki to chińskie "gyoza", sam je wczoraj robiłem :D

    Dariusz FalkiewiczDariusz Falkiewicz9 dni temu
  • Mistrzostwo PAL Hajs TeVał

    KepkeRecords'95KepkeRecords'959 dni temu
  • Ja nie boje się tego

    erykklapton82erykklapton829 dni temu
  • Wuwunio nagrwa i pokazóje prawde wam ugułem

    boras 94boras 949 dni temu
  • Zróbcie odcinek wywiad z Krakenem. Niech opowiem jak to ciężko Pal hajs tv wozić xD

    Lechu GejmerLechu Gejmer9 dni temu
  • Coś wuwunio za cicho siedzi na tych kolejkach Haha 😁

    Elo Nagrywam To IphonemElo Nagrywam To Iphonem9 dni temu
  • ło baben

    WexoWexo9 dni temu
  • Nie poszliście na jedną z najlepszych atrakcji, Aztec Swing 😪

    Zwykły LudźZwykły Ludź9 dni temu
  • Łoooo............baben !!!

    RexwojownikRexwojownik9 dni temu
  • 19:15 Kraken ma małego xD

    PiotrekPiotrek9 dni temu
  • Tylko Bonus, jebac Bobykraja! Kozak odc Wuwu

    Sergio DUPETTISergio DUPETTI9 dni temu
  • bardzo fajnie odcinek zmontowany

    FanPatrykaDzieciolaFanPatrykaDzieciola9 dni temu
  • Szkoda Janczara, pojechał a nie pojeździł hehe

    Eloelo350Eloelo3509 dni temu
    • Bo nie chciał :)

      WuWunioWuWunio9 dni temu
  • Fajowskie.

    Nucleon93Nucleon939 dni temu
  • "Zgubiła nam się część naszej ekipy, co mnie w sumie cieszy, bo nie będę musiał nikomu stawiać. 2x Tequilla! Dziękuję" xD

    JedynyNiemaszglowyJedynyNiemaszglowy9 dni temu
  • Ty winow10sekund ale co taki krótki ten odcinek? Za co ja niepłace?

    CrawfisherCrawfisher9 dni temu
  • 1:40 :D :D

    PaveuKRKPaveuKRK9 dni temu
  • Kurwa ciepło w tej energylandii

    AdamAdam9 dni temu
  • Powiedz Luizie, żeby nie szła w strone sztucznych brwi, ust itd. Szkoda dziewczyny :C

    Kamil :)Kamil :)10 dni temu
    • +Luiza Żywiecka To przepraszam, ale na końcu odcinka jakoś dziwnie to wyglądało ;)

      Kamil :)Kamil :)9 dni temu
    • Kamil :) Przecież nic nie mam zrobionego, lol :)

      Luiza ŻywieckaLuiza Żywiecka9 dni temu
  • Azteca pominęliście, a jest to jedna z lepszych atrakcji w Energylandii i coś innego niż rollercoastery.

    Mateusz HołtraMateusz Hołtra10 dni temu
Pal Hajs TV - 81 - Energylandia