NAJWIĘKSZE G͓̽ŁU͓̽P͓̽O͓̽T͓̽Y͓̽ NA SIŁOWNI JAKIE WIDZIELIŚMY

Subskrybuj WK: bit.ly/subskrybujwk
Drugi Kanał: bit.ly/sub_ekipawk
Nasze ulubione produkty:
DARMOWY EBOOK: bit.ly/2MEm3tT
KOSZULKI: wksklep.pl/kategoria/koszulki-2
wksklep.pl/kategoria/tank-topy
BIAŁKO: wksklep.pl/bialko-premium-900g
CYTRULINA: wksklep.pl/cytrulina-premium
wksklep.pl/kreatyna-premium KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT
Instagram:
WKSKLEP: instagram.com/wksklep
WK: instagram.com/warszawskikoks
Ponczek: instagram.com/ponczek_endomorfik
Owca: instagram.com/owcawk
Saker: instagram.com/sakerwk
Robercik: instagram.com/robercik_dynamit

Ściągnij wideo

wyświetleń
810,530

Komentarze

  • Jakie największe głupoty widzieliście na żywo? Zapraszamy: instagram.com/warszawskikoks/

    WarszawskiKoksWarszawskiKoks4 miesięcy temu
    • zamiast przeznaczyc na trenera to samie sie przyznajecie ze dwa lata sie uczyliscie cwiczen ... strasznie zenujacy jest ten film...

      kermitkermitMiesiąc temu
    • lajwy magicala

      Kamil.Kamil.Miesiąc temu
    • Młoda laska co ważyła 55kg wzięła 70 na suwnicy (wypych leżąc) i wyprost kolan że aż nogi były wygiete do przodu koleżanka Mi zwróciła uwagę abym Ją uświadomił bo jak na to patrzysz to aż boli. / Dwa miechy temu jakiś młodziak był z bratem pierwszy raz na siłce. Wycisnął 35kg na gilotynę ledwo 5 razy i uratowalem go stojąc 5m dalej bo jego brat zasnął na asekuracji. Po tym poszli biegać (rozumiem bo jego brat w huj ulany, ale ten ma z 50kg i na bieżni zapierdalać godzinę treningu jak nie potrzebuje redukcji to marnowanie energii na potrzebny mu trening siłowy)

      Miłosz AlbińskiMiłosz Albiński4 miesięcy temu
    • kurwa przyjmijta mnie to bedzie jeszcze jedna głupota na siłce

      VADER POLSKAVADER POLSKA4 miesięcy temu
    • Co jak co ale to pierwsze to też widuje do dzisiaj xd

      Piotrek PiotrrkPiotrek Piotrrk4 miesięcy temu
  • Typ pokazywał kiedyś trening brzucha spięciospięcia i mówił ,,zrób s pięć spięciospięć”

    Andrzej TorbaAndrzej Torba13 godzin temu
  • To ćwiczenie w 8'30'' jest częste wśród biegaczy tyle, że ze sztangą. Wypchniecie biodra w przód ma na celu podniesie środka ciężkości jak i wydłużenie kroku biegowego :)

    Marcin KlubaMarcin KlubaDzień temu
  • Korwa gamonie sami to robilscie👌👈

    Marcin WzorekMarcin Wzorek5 dni temu
  • 5 kilo to pół kilo a pół kilo to prawdopodobnie 10 kg Jebac schematy pozdro

    RoNiRoNi10 dni temu
  • idealnie.. 😄👍

    Marcin FilipMarcin Filip12 dni temu
  • Jak poprawnie zrobić wyciskanie na sztandze?

    Grisza XdGrisza Xd12 dni temu
  • Zawsze myślałam,że robię źle wyciskanie leżąc właśnie przez ten mostek i nogi przy podłodze i zmieniłam technikę na tą złą. Pora wrócić do poprawnej wersji, dzięki chłopaki!

    Sandra PaszkiewiczSandra Paszkiewicz13 dni temu
  • Z trenerów można się śmiać ale nie z szarych ludzi, którzy sami ćwiczą bo widzicie ja na przykład dlatego nie idę na siłownie - wstydzę się bo nie wiem co robić.

    Lala LalaLala Lala15 dni temu
  • Największa głupota to jest napierdalanie na dużych ciężarach z marszu, bez jakiejkolwiek rozgrzewki

    Julia JuliaJulia Julia20 dni temu
  • XDDD ŚWIETNY MATERIAL

    404v SzamanSitek404v SzamanSitek21 dzień temu
  • ej mam pytanie czy jak mam 15 lat to czy juz moge isc na siłownię ? jakieś ograniczone ćwiczenia albo cos

    bartek cudakbartek cudak24 dni temu
  • Pokazalizcie 4 glupoty które widzieliście, reszta to wspominki. Bez sensu

    Kamil CichowskiKamil Cichowski24 dni temu
  • Te klapki to sportowe na siłke? Moglibyście chociaż dobre obuwie mieć jak to pokazujecie. Ogolnie poruszacie dobry temat i chwała wam za to, ale jednak ten filmik zamotaliście i dla poczatkujacych to sie niezbyt przyda bo was poprostu nie zrozumieja przez te zamotanie i przez to ze gadacie jakby ludzie wiedzieli o co wam chodzi.

    DelysidusDelysidus25 dni temu
  • 8 minuta, wejście na skrzynie spoko i ten ruch nie jest wcale głupi, biegacze tak ćwiczą pod kątem dynamiki do skipu A

    Tomek KlausTomek Klaus27 dni temu
  • 7:32 dlaczego to głupota?

    KsOdoKsOdoMiesiąc temu
  • Ja też mam na drugie marek

    Fabian TorbusFabian TorbusMiesiąc temu
  • Kiedy oglądasz błędne ćwiczenia i czujesz zazenowanie, bo sam tak robisz 😶

    LisekGraLisekGraMiesiąc temu
  • Nie wiem jak można być fanem tych dzików przecież oni wyglądają jakby dopiero zaczęli przygodę z siłownią

    Martin MadrazzoMartin MadrazzoMiesiąc temu
    • a zachowują się jak trójka kumpli która po piwku na mieście postanowiła iść na siłownię

      Dareios soieraDDareios soieraDMiesiąc temu
  • Trzy cipy śmieją się że inni ćwiczą inaczej niż oni... żenada

    kot leopoldkot leopoldMiesiąc temu
  • Ja widziałem....i teraz będzie ciężko to opisać , widziałem taki przysiad ze sztangą że hoho aż oczy bolą od samego patrzenia , nie wiem jak to opisać...robił przysiad i nawet do połowy nie schodził na dół , troche tylko jak by sraczke miał i z powrotem do góry , nie mogłem się powstrzymać od śmiechu . A gdzie to widziałem ? Na jednym z filmików z Ronnim Colemanem o ile się nie mylę to Ronnie robił biceps i z tyłu jakiś facet to robił , aż oczy bolą od samego patrzenia .

    VessuVessuMiesiąc temu
  • Owca głupi z mordy widać

    Patryk ZWNSPatryk ZWNSMiesiąc temu
  • Można by było zrobić taką wersję o rozciąganiu. Ludzie przy tym są bardzo kreatywni :D

    KikaKikaMiesiąc temu
  • Przeliżemy się? - wygrało :D

    Paweł KarolakPaweł KarolakMiesiąc temu
  • 11:58 nie pierdolcie ze to tez błąd Codziennie to nakurwiam xD

    Hejter HejterowskiHejter HejterowskiMiesiąc temu
  • Ja widziałem przysiad i stopy tak _ _ klata z sztangom za stojakiem i pompki stowanie na 1sek na palcach albo kolana na ziemi ciężar na placach i na drążku zarzucznie nogami przud tył (nie znam się)

    Marcel BorkowyMarcel BorkowyMiesiąc temu
  • ,,jak szósta to tłusta!!!" #masło !!!

    EazyJEazyJMiesiąc temu
  • Teraz już wiem czemu miałem problem z rotatorem barków 😂

    Fxrcio oFxrcio oMiesiąc temu
  • A ja już w sumie od poniedziałku (10.06.19) zaczynam transformację ze 112 kg do ok.80, jako 15 lat, za rok na lato będzie dobra forma

    naRmianonaRmianoMiesiąc temu
  • O huj 😂😂😂 „przyliżemy się” system rozwalony 😅

    Madzia SzostekMadzia SzostekMiesiąc temu
    • Madzia Szostek chuj*

      WieszakWieszakMiesiąc temu
  • Hmm...Nie wiem czy się nadaje, ale widziałem jak właściciel siłowni "ćwiczył" trenerkę od fitness, ławeczka (laseczka), aż piszczała 🤣😉

    Ponury SzatniarzPonury SzatniarzMiesiąc temu
  • Mieliśmy na osiedlu kolesia ktorego ksywa byla "pajac" jezeli ktos kojarzy to dajcie znac. Chodzi mi o akcje z silowni. To bylo pozne popoludnie jak udalismy sie na silownie w piwnicy jednej z pierwszych klatek w bloku.Podczas treningu klatki piersiowej a dokladnie chodzi mi o wspomniana w filmiku gilotyne znany osobnik jakim byl "pajac" palil papierosa dosc mocno sie zaciagajac :) pozdrawiam Ekipe WK ORAZA wszystkich czytelnikow

    mEl sonmEl sonMiesiąc temu
  • bravo tylko 2 lata zeby ogarnac martwy, bo szkoada pieniędzy na trenerow... żenujace to jest

    kermitkermitMiesiąc temu
  • Heeh smieszne hehe

    sysispgmsysispgmMiesiąc temu
  • największą był koleś w koszulce DZIK

    Jason StathamJason StathamMiesiąc temu
  • Martwy do połowy

    Muka OfficialMuka OfficialMiesiąc temu
  • Z tymi kapturami to Saker robił jak gołąb :D,ale ten Al'a kulturysta wrzucony,to wgl rozyebał system 2:29 :D

    marcinmarcinMiesiąc temu
  • 8:27 niby ćwiczenie na poślad, ale to Owca w roli trenera ma lepszą dupę xD

    Daniel BayerDaniel BayerMiesiąc temu
  • Hahaha asy dobre filmiki

    Adam WicekAdam WicekMiesiąc temu
  • Ja pierdziele ten plate 2 kg na biodrze tez widzialem,ja pierdole hahaha

    Piotr kuklińskiPiotr kuklińskiMiesiąc temu
  • Ale macie krzywe ryje ja pierdziele hahaha

    Piotr kuklińskiPiotr kuklińskiMiesiąc temu
  • Te pierwsze tez widzialem na siłce

    Piotr kuklińskiPiotr kuklińskiMiesiąc temu
  • 7:37 ja to robię i nie zamierzam przestawać. Świetnie czuje triceps, kolana lekko ugięte, barki nie bolą także nie widzę przeszkód.

    Bliżej nieznanyBliżej nieznanyMiesiąc temu
  • Props, a plus zróbcie film jak powinno się robić te ćwiczenia poprawnie, bo mnie uczono podobnie (najwyraźniej z błędami) , żeby mieć lepsze efekty i nie zrobić sobie krzywdy. Pozdro

    Michał OwczarskiMichał OwczarskiMiesiąc temu
  • Żyje i chodze na silke w Pekinie, Chinczycy nie znaja angielskiego w wiekszosci i nie maja dostepu do praktycznie zadnej wiedzy przez granice jezykowa no i tez zablokowany internet, o takich rzeczach co wy mowicie to ja moge kurwa ksiazke napisac

    AsjanAsjanMiesiąc temu
  • Przelizemy się? Jeblem hehe

    Boży WariatBoży WariatMiesiąc temu
  • Saker AK iwona

    BS borynaBS borynaMiesiąc temu
  • 13:00 kur.... a ja tak zaczynałem wyciskać może nie aż taki kąt,ale nie to co obecnie...... 15 lat 72 kg i 92 kg na sztandze seria 10 powt 10 serii. Nikomu nie przszyszło do głowy aby łokcie do ciała. Era FLEXa :) I fakt. A to z nogami podniesionymi to na rozpiętki się robiło :) Po 20 kg na hantle. No i standard po wyciagu na triceps to 3 15kg krązki na kolana i jazda. Potem kolega musiał zciągać to z kolan ,bo samemu nie dało się rady,bo się zblokowało. Ajj działo sie na siłowni.A ,ze mieliśmy właśną w garazu to nie było kontroli. Ale siłka konkret. Sztangi ławki modlitewniki wyciagi. Blisko kolej i wujek spawacz :)

    TNTomek1987TNTomek1987Miesiąc temu
  • Moze nie na siłowni ale u Was na filmie to dieta Sakera

    Bartosz PomadynBartosz PomadynMiesiąc temu
  • najwieksza glupota to te sandaly i skiepy ziomus

    tkn2501tkn2501Miesiąc temu
  • 00:58 Jak zaczynałem z trenerem kulturystyke to tak właśnie zaczynaliśmy.

    Łyknij Pixa Będzie VixaŁyknij Pixa Będzie VixaMiesiąc temu
    • Jest to dobre ćwiczenie na rozciągniecie klatki, wiec mogło mieć sens.

      Kamil MakowskiKamil Makowski14 dni temu
  • wdsadas

    SyNTheTiCSyNTheTiCMiesiąc temu
  • Sory panowie ale w 13:12 pierdolicie. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Ćwicząc z nogami na ławeczce lub zgiętymi opierając je na przykład o ścianę odciążamy odcinek lędźwiowy. Zaleca się to osobą z problemami z kręgosłupem i jest to jak najbardziej poprawne wykonane ćwiczenie

    Adrian KołaczAdrian Kołacz2 miesięcy temu
  • pl-vision.com/detail/wideo-DSsZ2VBOmnM.html

    TheWieczor16TheWieczor162 miesięcy temu
  • 8:24 ,,ok świetnie Iwona" 😂😂😂

    Rob ciuRob ciu2 miesięcy temu
  • Ale to jest śmieszne że wychudzeni leszcze chodzą na siłownię żeby się napakować i wyglądać jak debile i te ich glosiki jak dziewczyny z gimnazjum, jaki się kto rodzi taki będzie to końca życia i siłownia tego nie zmieni....

    MatahariMatahari2 miesięcy temu
  • Czemu podciaganie pod drążek źle?

    Cele_brytaCele_bryta2 miesięcy temu
  • To powinno być największe głupoty na siłowni jakie robiliśmy A nie jakie widzieliśmy

    Marcel SzpakowiczMarcel Szpakowicz2 miesięcy temu
  • Jesteście dla mnie kotami ;) super z was ekipa

    Jakub FrączakJakub Frączak2 miesięcy temu
  • Zróbcie odcinek gdzie pokazujecie jak dobrze wykonywać te ćwiczenia 😃

    Themiko123Themiko1232 miesięcy temu
  • Nie chcecie wiedzieć co widziałem

    Trizo696 KoperTrizo696 Koper2 miesięcy temu
  • 3:35 dzięcioł :D

    Rafael SRafael S2 miesięcy temu
  • To pierwsze ćwiczenie istnieje naprawdę

    Rafael SRafael S2 miesięcy temu
  • Świetny film.

    D-a R-a 246D-a R-a 2462 miesięcy temu
  • Jakie ćwiczenia polecacie na wewnętrzną stronę uda? Bo na necie było tylko coś o martwym ciągu sumo, no i na maszynie.

    Presir MasterGPresir MasterG2 miesięcy temu
  • Jeżeli robicie dzień dobry to musicie się skonsultować z trenerem bo nie można robić dzień dobry.

    JaJa2 miesięcy temu
  • Najgłupsze co widuje bardzo czesto na siłowni to tzw. Allahy o prostych plecach polegające na zginaniu się tylko w biodrach, głowa do ziemi.

    miły przyjemnymiły przyjemny2 miesięcy temu
  • Owca a co z rozpiętkami 45?

    Johnny BravoJohnny Bravo2 miesięcy temu
  • zobaczccie co to sa ratory

    pAuLo wICzCzpAuLo wICzCz2 miesięcy temu
  • pl-vision.com/detail/wideo-OzETAVZzoOU.html a takie?

    Maciej EmMaciej Em2 miesięcy temu
NAJWIĘKSZE G͓̽ŁU͓̽P͓̽O͓̽T͓̽Y͓̽ NA SIŁOWNI JAKIE WIDZIELIŚMY