Malik Montana - Who you mam (prod.PSR)

Zamów 022 EP w preorderze:
mymusicshop.pl/?settingpanel=1&jpb_homepage=21
Dresy welurowe TIJARA w kolorze białym i czarnym dostępne na stronie: unlshd.co/tijara

Mix master:
facebook.com/enzumusic/
instagram.com/enzumusic
Produkcja bit
facebook.com/psrproduction/
instagram.com/peeserito
Realizacja utworu
facebook.com/olekwhite/
instagram.com/olekwhite
Video: MARATHON Films

Ściągnij wideo

wyświetleń
13,699,962

Komentarze

  • KTO TO BYNDZIE POTYM SPRZONTAĆ!

    MARCIN GARAGEMARCIN GARAGE33 minut temu
  • Wychodzi na to że Malik ma większego chuja od naszej przyszłości skoro ma w nim tyle rzeczy haha

    Czarne diamentyCzarne diamentyDzień temu
  • Najlepszy numer od Malika!

    Krzysztof HryniewiczKrzysztof HryniewiczDzień temu
  • Progres cały czas

    Zimki PlayZimki Play2 dni temu
  • 0:14 follow up do sentino?

    Mervil Zèr0legalMervil Zèr0legal2 dni temu
  • 2019 ?

    Koxu RoxuKoxu Roxu3 dni temu
  • co to za mamblowanie

    kaida498kaida4983 dni temu
  • Malik i Kali mają najlepsze refreny w polsce ale zwrotki takei sobie [moim zdaniem]

    B O N 3 T E 公式B O N 3 T E 公式3 dni temu
  • Kto jeszcze słucha w 2019?

    durski tytandurski tytan7 dni temu
    • Ja bo mi na głównej wyskoczyło XD

      Ktoś tamKtoś tam6 dni temu
  • Ale guwno

    Igor KubiakIgor Kubiak7 dni temu
  • Nadal tego słucham

    Filip FilipowiczFilip Filipowicz9 dni temu
  • Jajka ogolic i do przedszkola, Cieply w huj

    Bart RBart R10 dni temu
  • Dobra to tak 1. Nowe motto 2. Nowy pomysł na remont 3. To różowe oświetlenie jest za#ebiste

    Czarne diamentyCzarne diamenty11 dni temu
  • 1:03 jakbym tak mieszał to bym na dworzu mieszkal

    Agro RolnikAgro Rolnik12 dni temu
  • Dobre płatki?

    Oskar KrainskiOskar Krainski13 dni temu
  • Najpierw: Płatki potem mleko=👍 Mleko potem płatki=kom

    MudzinZafrikaMudzinZafrika13 dni temu
  • Jebany arab

    Jakub prodJakub prod13 dni temu
  • Jakim cudem masz jajca w chuju?

    MisterexMisterex13 dni temu
  • 1:55

    Maj LujMaj Luj15 dni temu
  • Malik z wwa myślałem że walczysz w WWE gdy to pierwszy raz usłyszałem

    Diablo 1410Diablo 141015 dni temu
  • jebac ciebie twa ekipe lache ciagnie twoja matka

    Velo PompaTeamVelo PompaTeam16 dni temu
  • Czemu wylewasz płatki kurwa dzieci w Afryce nie mają co jeść a ten huj wylewa zjeb platki

    DeeJay SeantexDeeJay Seantex16 dni temu
  • Zajebiste jajca

    Oliwier SzmycińskiOliwier Szmyciński17 dni temu
  • Robisz najlepsze kawałki

    Michal SakowiczMichal Sakowicz18 dni temu
  • W huju mam

    1 seconds fucking crafts1 seconds fucking crafts19 dni temu
  • Matka by mnie patelnią gdybym tak płatki mieszal

    Dxter Polonia!Dxter Polonia!19 dni temu
  • 0:55

    Jakub CycuJakub Cycu21 dzień temu
  • 0:48 ubogie płatki kukurydziane 😆🔥

    Krzysztof BagińskiKrzysztof Bagiński21 dzień temu
  • 0:59 Malik tutaj jakoś zdenerwowany chyba xdd

    DiabloDiablo24 dni temu
  • BO JAK MASZ PRBLEM ZE MNA TO ZE MNA GO MASZ *propsik*

    QwartesQwartes26 dni temu
  • Malik bitter mleko crazy. A ty co jesteś? Arab jakiś ja pierdole

    Smtk Piotrkow TrybunalskiSmtk Piotrkow Trybunalski27 dni temu
  • Bo jak masz płatki z mlekiem to z mlekiem je masz

    KAPIKAPI28 dni temu
  • Hydraulik jebany się znalazł

    Ajxys FortniteAjxys Fortnite29 dni temu
  • Ten wstęp jest zakurwisty

    liquliquMiesiąc temu
  • 1:52 najlepsze

    FarmerKoxFarmerKoxMiesiąc temu
  • Co to za żyd?

    Dark558Dark558Miesiąc temu
  • Lache ciągnie Twoja matka

    Michał CzajęckiMichał CzajęckiMiesiąc temu
  • Ogólnie nienawidzę newschool ale to jest kozak Jest ten przekaż i ta moc

    demo rdzdemo rdzMiesiąc temu
  • malik mleko Ci się rozlało

    WOJTEK WOJTEKWOJTEK WOJTEKMiesiąc temu
  • 1:05 no i mleko sie rozlalo

    NieMamPomysluNaNazwe-BrakKreatywnisciNieMamPomysluNaNazwe-BrakKreatywnisciMiesiąc temu
    • Jakby juki to widziała to by jej przykro było

      maka pakamaka paka11 dni temu
  • 2019 Ktoś tu jeszcze jest?

    MojżeszMojżeszMiesiąc temu
  • Hydraulik [*]

    Mateusz DomagałaMateusz DomagałaMiesiąc temu
  • Kto jeszcze słucha daje like

    Pro TargetPro TargetMiesiąc temu
  • Kiedy ciach bajera ?

    pk632 Gamingpk632 GamingMiesiąc temu
  • 1:00

    Jakub CycuJakub CycuMiesiąc temu
  • 1:05 gdy ja robie sobie płatki :/ #PRAWDZIWE ://

    That's kubaThat's kubaMiesiąc temu
  • 2k19 co ty pojebało cię cipiaku

    KamilAntKamilAntMiesiąc temu
  • Bo jak mi kibel masz pchać To mi go masz pchać

    Kapix Brawl StarsKapix Brawl StarsMiesiąc temu
  • Nie obrazaj matek jak by cię matka nie urodziła to o 1 głubka by było mniej

    Kuba RafalskiKuba RafalskiMiesiąc temu
    • Głupka*

      Flip berstFlip berstMiesiąc temu
  • Uwielbiam

    Anna WelcAnna WelcMiesiąc temu
  • jadlem kanapke, a teraz jem tosta

    Losowy TypLosowy TypMiesiąc temu
  • ale nuta kurwa

    Losowy TypLosowy TypMiesiąc temu
  • Hip hop ? Co ty pierdolisz.

    BgZ młody JBgZ młody JMiesiąc temu
  • Naucz sie kobiety szanowac nie wszystkie to kurwy !!! To w arabii sa najwieksze 😂😂😂😂taniec na rurce od arabek jest i to one mega Śmierdzą taka ich kultura 😂😂😂

    Artur SobczykArtur SobczykMiesiąc temu
  • jak ja tęsknie za tym malikiem

    Kostoviron 40%Kostoviron 40%Miesiąc temu
  • 1:00

    MiLiMiLiMiesiąc temu
  • Ale jebane ameby w komentarzach

    Krzysztof CarewiczKrzysztof CarewiczMiesiąc temu
  • a ok

    k4cprosz gamingk4cprosz gamingMiesiąc temu
  • Fajna piosenka

    luk basluk bas2 miesięcy temu
  • elo

    Ola ŚwitajOla Świtaj2 miesięcy temu
  • W chuju mam wyjebane jajca XDD

    KroKodYlKroKodYl2 miesięcy temu
    • Co to wogole znaczy?

      KTTKTT2 miesięcy temu
  • STARE ALE JARE

    Lil ChrisLil Chris2 miesięcy temu
  • Nie czaje tego początku, gościu dzwoni po plecy do ziomka do którego ma numer ale nie wie jak wygląda??? Jest takim pionkiem że nie zna go ale dzwoni do niego z taką głupią sprawą? A Malik ma zapisany do niego numer ?? Co wy ćpaliście jak to wymyśliliście xD

    WyznacznikWyznacznik2 miesięcy temu
  • Co tu sie odpierdala xD Ale strasznie entertaining to jest, serio XD!

    KTTKTT2 miesięcy temu
  • +1 za płatki

    nathlenevriesnathlenevries2 miesięcy temu
  • Who you mam...

    Oshei*998Oshei*9982 miesięcy temu
  • Sztos💪❤

    Gabrysia WilkGabrysia Wilk2 miesięcy temu
  • Kwiecień 2019???????

    Lil KuksonLil Kukson2 miesięcy temu
  • Fajne hip hopolo

    Damian KrupaDamian Krupa2 miesięcy temu
  • "Jebać Ciebie, Twą ekipę, lachę ciągnie Twoja matka" ~Wieszcz Polskiego Rapu, Montana Malik, grudzień 2017.

    Dostarn1221Dostarn12212 miesięcy temu
  • Fajne

    m oookkm oookk2 miesięcy temu
  • 2K19

    ADL ADuLIneKADL ADuLIneK2 miesięcy temu
  • "W huju mam wyjebane jajca" jaki to ma sens xdd

    Kacper RapaczKacper Rapacz2 miesięcy temu
    • @FRYTA czy ja wiem

      Kacper RapaczKacper Rapacz2 miesięcy temu
    • Większy niż ten komentarz. Pozdro

      FRYTAFRYTA2 miesięcy temu
  • 1:12 soczysty Milf

    Filip FMFilip FM2 miesięcy temu
  • Zamiast zarabiać pieniądze ty

    adam adamadam adam2 miesięcy temu
  • To jest tak dziecinne jak ktoś przeklina co drugie słowo 👎

    Karoluna NowikKaroluna Nowik2 miesięcy temu
  • Strasznie to słabe

    Luki mikLuki mik2 miesięcy temu
  • Malik jak Cię szanuję, tak Cie opierdolę; ta reżyserka na wstępie pazdzieżowa okrutnie. Podparłeś tym tekst (zajebisty tekst ), ale mogłeś się bardziej postarać. Nikt tak na spinie nie nawija, po za tym hydraulicy nie odtykają kibli. Malik, nawijaj dalej :-)

    MysteriousStrangerMysteriousStranger2 miesięcy temu
  • 1:39

    Michał AbramowskiMichał Abramowski2 miesięcy temu
  • Who you mam wyjebane jajca

    miconmicon2 miesięcy temu
  • sierpowy pod brzuch kosa w brzuch i lezy frajer

    Gucci GangGucci Gang2 miesięcy temu
  • 1:13 to karolek xd

    SusziJabusziSusziJabuszi2 miesięcy temu
    • *ALE ŚMIESZNE*

      AsniKAsniK20 dni temu
  • W samochodzie robię je

    Dorian PłusaDorian Płusa3 miesięcy temu
  • 2k19?

    NezullNezull3 miesięcy temu
  • Kozak to malik montana 😎😎😎😎😎

    Nikodem minecraftNikodem minecraft3 miesięcy temu
    • Muj kolega tesz Cię lubi 👌👏🤘👍

      Nikodem minecraftNikodem minecraft2 miesięcy temu
  • W huju mam co tam śpiewasz

    XeloXelo3 miesięcy temu
  • *2019?*

    ツAdeekツAdeek3 miesięcy temu
  • 140tys idiotow lykających scierwo o niczym ...

    Paweł KonieckiPaweł Koniecki3 miesięcy temu
    • bo techno którego słuchasz ma o wiele więcej przekazu :DDDddDddddd

      gas pedalgas pedal2 miesięcy temu
  • Chujowe xd

    Konrad195Konrad1953 miesięcy temu
  • Zjebany FANBASE Chujowe teksty Ale no To nawet słuchalne Fajnie brzmi

    *podłoga* WODOROST*podłoga* WODOROST3 miesięcy temu
  • who you mam wyjebane jajca

    Jessi KapelJessi Kapel3 miesięcy temu
  • W chuju mam że 90% twoich fanów to bezmózgie nastoletnie dzieci. x)

    Kos OneKos One3 miesięcy temu
  • To zemno bo masz

    Patrick RojszczakPatrick Rojszczak3 miesięcy temu
  • Jestem adam

    Adam SzymkowiczAdam Szymkowicz3 miesięcy temu
  • 2019?

    KnopersKnopers3 miesięcy temu
  • "jak baba kocha to połyka" - czyli jak wkurwić kogoś, właśnie dodając do tak zajebistego utworu jakieś gówno, nie wiadomo dlaczego

    CryptobridgeCryptobridge3 miesięcy temu
  • W chuju was mam

    Marcin Cin CinMarcin Cin Cin3 miesięcy temu
    • cwelu pierdolony

      Marcin Cin CinMarcin Cin Cin3 miesięcy temu
    • jebac cie

      Marcin Cin CinMarcin Cin Cin3 miesięcy temu
  • W jakim apartemencie nagrywales??

    Moto DawidMoto Dawid3 miesięcy temu
  • Jak masz problem ze mna to lajka mi dasz

    Pablo626Pablo6263 miesięcy temu
  • ktos 2k19? marzec?

    NexonNexon3 miesięcy temu
Malik Montana - Who you mam (prod.PSR)