Jak łysy odpicował widzowi furę za DARMO!!! AUTORENTGEN czyli COŚ poszło nie tak!!!

Czy powstanie nowa seria " FURA MARZEŃ BY M4K GARAGE" ? To już zależy tylko od Was i reakcji na ten FILM. Czyli jeśli chcecie aby to wasza fura wystąpiła w odcinku i została odpicowana z takim rozmachem to kciuk w górę udostępniamy i subskrybujemy , niech się niesie po sieci.
DAJCIE FOLLOW CHŁOPAKOM KTÓRZY PRZYŁĄCZYLI SIĘ DO AKCJI
DIAMOND STAR
-------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/diamondstar.gdansk
-------------------------------------------------------------------------------
WRAP GARAGE
------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/WrapGarage3City/
------------------------------------------------------------------------------
TAP CAR
------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/TapCarDesign/
-------------------------------------------------------------------------------
PROFI TURBO WROCŁAW
--------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/ProfiTurboWroclaw/
--------------------------------------------------------------------------------
DYNO SET
----------------------------------------------------------------------------
facebook.com/rsgaragestg/
----------------------------------------------------------------------------
DZIS OD 12.30 OKAZJE ALLEGRO I FAJNY ZESTAW NARZĘDZI NEO po dobrej cenie ;)
--------------------------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/promo_narzedziaNEO82el
---------------------------------------------------------------------------------
SPRAWDŹCIE SAMI ILE KOSZTUJĄ TAKIE TUNINGOWE GRATY
SPRĘŻYNY
---------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/sprezyny_eibach
----------------------------------------------------------------
SKLEP TUNINGOWY INTERCARS NA ALLEGRO
--------------------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/czesci-samochodowe
--------------------------------------------------------------------------
Jeżeli ktoś chciałby spróbować przygody z oklejaniem samochodu
oto link do foli 3m na Allegro
--------------------------------------------------------------------------------
allegro.pl/uzytkownik/foliasamochodowa
---------------------------------------------------------------------------------
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kościerzyna-334684990706091/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Książka "Miłośnicy 4 kółek"
--------------------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
--------------------------------------------------------------------------
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
-----------------------------------------------------------------------------------
instagram.com/milosnicy4kolek/
------------------------------------------------------------------------------------
meble warsztatowe których się nie powstydzimy :)
------------------------------------------
fastservice.pl
------------------------------------------
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem :)
------------------------------------------------------------------
patronite.pl/Milosnicy4kolek
------------------------------------------------------------------
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
------------------------------------------------------------------------------------------------
luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
------------------------------------------------------------------------------------------------

Wbijajcie na naszego FB
-----------------------------------------------------------------------------------
facebook.com/milosnicy4kolek/
-----------------------------------------------------------------------------------
Oraz nasz dostawca części używanych
------------------------------------
panta.gda.pl
______________________

wyświetleń
1,384,980

Komentarze

  • Ciekawe czy będzie 100.000 kciuków w górę :-) 🤔

    Miłośnicy czterech kółek -zrób to samMiłośnicy czterech kółek -zrób to sam2 miesięcy temu
    • Podjoł byś się Astry F???

      Krystian KołakowskiKrystian Kołakowski5 dni temu
    • Łysy zlituj się nad moim Golfem plusem trzeba by go picować :D

      FotoTomFotoTom9 dni temu
    • będzie 200 :))

      MaximusRecordsPLMaximusRecordsPL13 dni temu
    • 08.05.2019 159<like> szacun Łysy

      kamil sokolowskikamil sokolowski16 dni temu
    • łysy nie wygłupiaj się, wbijemy 200 tysięcy!

      ThunderfistsThunderfists17 dni temu
  • Brawo WY :)

    Jaro JaroJaro Jaro7 godzin temu
  • Piękna robota ! Pełen szacun :)

    Rylieek RPRylieek RP8 godzin temu
  • Jeśli będzie następny taki odcinek to na następny raz czekam na tekst "Odpicowaliśmy ci brykę"

    En ShouuEn Shouu10 godzin temu
  • Kozacko!!!!

    Piotr OlszewskiPiotr Olszewski14 godzin temu
  • Jestem ciekawy co byś zrobił z moim mercedesem w124 2.0 75koni diesel

    patryk sulikpatryk sulik14 godzin temu
  • Panie Łysy, wzruszyłem się, nie znam się na samochodach ale to co zrobiłeś(WY) z tą alfą należy Ci(WAM) się wielki ukłon, piękny samochód, brakuje słów żeby to opisać!! SZACUN!

    Marcin PietrzakMarcin Pietrzak23 godzin temu
  • Pozostaje jedynie pogratulować... Piękne wykonczenie

    Krzysztof SieniucKrzysztof SieniucDzień temu
  • Ile wszystko lacznie kosztowalo?

    Damian HdvhcDamian HdvhcDzień temu
  • Gdzie można zgłosić swoje auto ? Bo jestem w posiadaniu ciekawej jednostki

    Anal RozwartyAnal RozwartyDzień temu
  • Piękna Alficzka wyszła świetny pomysł na auto, szacun za taką inicjatywę. Pozdrawiam.

    T.M DarkT.M DarkDzień temu
  • Pierwszy wasz filmik jaki mi się pojawił i od razu serducho rośnie jak się widzi że ktoś jest w stanie zrobić dla kogoś taką robotę. Pozdrawiam :)

    PrezeskaPrezeskaDzień temu
  • Aż mi łezka poleciała serio SZACUN ŁYSY!

    Bogumił UrbanBogumił UrbanDzień temu
  • SZACUN ✊👍

    Rafał ZawadzkiRafał ZawadzkiDzień temu
  • Marzenie mieć tak odpicowaną furę no wypas coś pięknego. Pozdro dla ekipy łysego.

    Dawid NowakDawid NowakDzień temu
  • Chcialbym bo Skoda Fabia I mojego taty jest tak poobijana ze nie da sie na nia patrzec a to by byl dla niego fajny present.

    NIKTzqNIKTzq2 dni temu
  • Wielki szacunek za to co robisz, robicie. Alfa zrobiona teraz tak, że gdyby była moja, bałbym się nią jeździć żeby czegoś z tej roboty-arcydzieła nie spieprzyć. Rób dalej to co robisz, bo robisz to dobrze. Przy takim odpicowaniu seria na TVN Turbo "Samochód marzeń" może się schować.

    Homik DominHomik Domin2 dni temu
  • A może moja Lancia Lybra by do ciebie trafiła :D

    Ciaparito 00Ciaparito 002 dni temu
  • Medale należą się całej ekipie za tą robotę!!! Piękna Alfa i genialny prezent dla widza!

    2 dni temu
  • Mistrzostwo! Moje e46 też możecie tak odje*ać :D nie obrażę się :P

    Dariusz JDariusz J2 dni temu
  • Super robota !!!!

    Fennixs9Fennixs92 dni temu
  • Łysy jest możliwość podstawienia do Ciebie samochodu, jeśli tak na jaki termin ? Pzdr.

    Kolba DawidKolba Dawid2 dni temu
  • Zajefajnie szacun ! Też jestem alfistą także jaram się :)

    Michal SzMichal Sz2 dni temu
  • fajne chłopaki,super robota,pozdro Łysolu

    Robert BialasRobert Bialas2 dni temu
  • No cudownie, wygląda świetnie. Facet nie wierzy, kobitka się bardziej cieszy szczęściem faceta haha

    MedialMedial2 dni temu
  • Ciekawe czy podjął by się Pan odrestaurowania Mercedesa w210 w sedanie?

    KarynaKaryna2 dni temu
  • Podoba mi się :D Ciekawe co byście zrobili z innym autem :D

    DawsiDawsi2 dni temu
  • Przed: 2:20 Po: 33:30

    Miłosz SzulęckiMiłosz Szulęcki2 dni temu
    • Dzięki Ci.

      Kuba MurzynnyKuba Murzynny14 godzin temu
  • Odpicuj mi golfa

    Sebastian KaminskiSebastian Kaminski2 dni temu
  • Super sprawa. Brawo za kanał, sub plus łapka.

    Adam AskaldowiczAdam Askaldowicz2 dni temu
  • Props Michu ! Bajka 159 !

    Dariusz GietkaDariusz Gietka2 dni temu
  • Super metamorfoza .Kurcze moja fura ma już za sobą najlepsze lata .Troch chyba jeszcze się pokulam .Narzeczona średnio zadowolona ,ale co tam auto jedzie do przodu :-).

    Rafal NowakRafal Nowak3 dni temu
  • dobry filmik,fura robi wrażenie,ale skąd tyle łap w dół pod filmem?chyba z zazdrości

    Brat Wit1986Brat Wit19863 dni temu
  • Mega szacun :) oby więcej taki ciekawych projektów

    Marcin SkalnyMarcin Skalny3 dni temu
  • Szacun za to co robicie !!! Nie każdy ma możliwość i pieniądze na naprawy/poprawy swoich sprzętów a to co zrobiliście KOZAAAAK !!! Pozdrawiam :D

    Krystian SzafrańskiKrystian Szafrański3 dni temu
  • Michu jestem ciekaw co bys zrobil z mojego volno v70 1gen 2.0 120km r5 z '97 roku. Bardzo fajny odcinek i tu widac po wyswietleniach ze chcemy wiecej👍

    MichalMichal3 dni temu
  • Wspaniała ROBOTA!!!!!!! Mega prezent , ciężko to opisać ,naprawdę świetna seria , ile radości może sprawić drugiej osobie . Chciałbym zobaczyć swój samochód po takiej metamorfozie

    Alex PerzakAlex Perzak3 dni temu
  • Rewelacja. Fachura. Niesamowita robota. Więcej!!!

    Magdalena WasiljewMagdalena Wasiljew3 dni temu
  • kawal porzadnej roboty. Fura jak marzenie :O. Gratulacje dla zwyciezcy :)

    Przemysław SzymańskiPrzemysław Szymański3 dni temu
  • Jest MOC, tego typu rozrywka bije na głowę telewizję!

    T USA EUT USA EU3 dni temu
  • Brawo Panowie.

    ja nowyja nowy4 dni temu
  • Łysy podejmiesz się fiata bravo 2 oddam w twoje ręce moją perełkę by ją troszkę odświeżyć bo na nowsze bieda a moja śliczna musiała by przelecieć twój garaż:) by stać się perełką

    bulin bulinbulin bulin4 dni temu
  • Co to za muzyka co leci od 25:00 min?

    piotr matuszewskipiotr matuszewski4 dni temu
  • Raczej tego nie robie nigdy, ale jak to powiedziałeś : ,, Masz Łysy'' !

    Michał OleskiMichał Oleski4 dni temu
  • TVN Klamie, Łysy wali prosto z mostu :) pozdrawiam i wspaniala robota!!

    Maciej MajdańskiMaciej Majdański4 dni temu
  • Nie rozumiem lapek w dol, czego tu nie lubiuc? Przeciez to kawal prawdzie dobrej roboty... Dla mnie miazga!!!

    Mat BentkoMat Bentko4 dni temu
  • Tyle kasy szacun stary

    Damian UrbańskiDamian Urbański4 dni temu
  • 17minuta14sekunda można prosić więcej informacji na temat m42 ? bo bardziej mnie zaciekawiło niż alfa :D

    InfoodboogaInfoodbooga4 dni temu
  • fajna akcja :) dużo mówisz o modyfikacjach i wszystkim.. może się nie znam ale czy przy regeneracji zacisków hamulcowych i ich malowaniu to uszczelki, gumowe przewody też powinno się pomalować w kolor? zawsze żyłem w przekonaniu że zacisk maluje się przed założeniem przewodów, uszczelek i śrub..

    Krzysztof DąbrowskiKrzysztof Dąbrowski4 dni temu
  • Zajebiste! Dosłownie nowe auto

    RyzyRyzy5 dni temu
  • Jebaniutki! :O czapki z głow Panie Łysy

    Bartosz WęgłowskiBartosz Węgłowski5 dni temu
  • elegancko

    Jacek WałasiewiczJacek Wałasiewicz5 dni temu
  • Jak bym nie widział,to bym nie uwierzył! Przepiękna ta Alfa

    Wojtek HladWojtek Hlad5 dni temu
  • Wspaniała robota... uważam że każdy by się cieszył z tak ładnie zrobionego auta !!! Brawo dla Ciebie i całej ekipy.

    Damian DanyDamian Dany5 dni temu
  • 👍

    Fusion PowerFusion Power5 dni temu
  • Łysy jesteś mistrzem w swoim fachu. ❤

    NASZE MIASTO POZNAŃNASZE MIASTO POZNAŃ5 dni temu
  • 24:08 co to za nuta?

    Are czkieAre czkie5 dni temu
  • Niewiarygodne. To się nazywa fachowiec !!!

    Tomasz GoslarTomasz Goslar5 dni temu
  • dobre 🤙🏻🤙🏻🤙🏻

    Tomasz SzulinskiTomasz Szulinski5 dni temu
  • Super pomysł i wykonanie, wielki szacun!

    MewTwoMewTwo5 dni temu
  • Konkretna robota,widać że profesjonalne podejście.Sub i łapa pozdro chłopaki!

    Pablo EscobarPablo Escobar5 dni temu
  • Pytanko Audi A3 2008 r 1,9 tdi 105 km Da rade 150 bez ryzyka bo ta jednostka w tej formie nie do zdarcia

    Marex MarekMarex Marek5 dni temu
  • dobry towar :D na siedzeniu pasażera :D 2:52

    PSR-PLPSR-PL5 dni temu
  • Szacun

    Naito ItinenNaito Itinen5 dni temu
  • Good Mood)) (Dzieje 20:35)

    Tymon WiśniewskiTymon Wiśniewski5 dni temu
  • Trochę dziwna reakcja :D

    Patryk PG.RPatryk PG.R5 dni temu
  • Super Robota

    Paweł DylakPaweł Dylak5 dni temu
  • Mega projekt !

    Dariusz PiędelDariusz Piędel6 dni temu
  • Kiedy zacina się internet i patrzysz na miniaturkę, a właściwie na napis, że za darmo. :D

    Jakub KlimiukJakub Klimiuk6 dni temu
  • Chociaż nie jestem fanem motoryzacji a o samochodach wiem tyle co nic, bardzo mi się podobał odcinek. Mega robota czekam na kolejne odcinki :)

    Aleksander .DziubaAleksander .Dziuba6 dni temu
  • Meggggga !!!Dobra robota

    Mateusz JarmakowiczMateusz Jarmakowicz6 dni temu
  • Podziwiam jesteś prawdziwym pasjonatą świetna robota pozdrawiam

    Zbigniew CzajkowskiZbigniew Czajkowski6 dni temu
  • Malina

    bob bobbob bob6 dni temu
  • chciałbym też mieć takiego farta żeby to i mój samochód został odpicowany w klasycznym stylu kocham klasyki i bardzo cieszyłbym sie jak to by i mi sie przytrafiło mojemu vw golf 2 troszke w nim zrobiłem ale niestety nie wszytko

    Polny pejekPolny pejek6 dni temu
  • Podoba mi sie co pod łysą kopułka sie miesci... Jestem Pełen podziwu nie jestem pewien czy to mi wyglada na org. czerwien spider czy to świetlówka zmienia odcien, ale zewsze mi sie podobalo mieszanie dwóch przeciwnych kolorow, u mnie masz 100%szacun oraz sheruje dalej. Pozdro Maseroti

    maserotimaseroti6 dni temu
  • Jestem pod pełnym wrażeniem :D Ciekawe jak by me Audi a6 wyglądało po waszej interwencji :D

    SixyonSixyon6 dni temu
  • Propsy ogromne!

    John KhalifaJohn Khalifa6 dni temu
  • Chętnie bym się zgłosił ze swoim francuzem, ale szybciej pójdzie na złom niż zostanie wylosowany :/

    Mateusz KorytowskiMateusz Korytowski6 dni temu
  • Jak byscie wzieli pod swoje skrzydelka mojego ukochanego, lecz zmeczonego x type 2.0d 2004r i zrobili z nim to co z alfikiem. Chyba bym sie rozplakal na wizji. Swietna robota.

    Artur AArtur A6 dni temu
  • Szacun 👏👏👏👏

    SsamurajSsamuraj6 dni temu
  • No tak średnio bym powiedział, tak średnio

    Veri Gut BilderVeri Gut Bilder6 dni temu
  • szacun mega sprawa pełan profeska

    rolandsidorowiczrolandsidorowicz6 dni temu
  • Kawał dobrej roboty!

    Jarosław PiotrowskiJarosław Piotrowski6 dni temu
  • Może tak POLO 4 Basic tak dało by się sprawdzić rudy ją lubi :P

    LucjuszLucjusz6 dni temu
  • Fajny pomysł... Świetna robota Pozdro Panowie :)

    Adrian BeAdrian Be6 dni temu
  • Wy na tym predatorze w wiedźmina gracie w wolnych chwilach? :V

    G CobG Cob6 dni temu
    • Oni nie mają wolnych chwil

      ugabugarikitakitwójmamajetiktakiugabugarikitakitwójmamajetiktaki5 dni temu
    • Nie

      ugabugarikitakitwójmamajetiktakiugabugarikitakitwójmamajetiktaki5 dni temu
  • Ekstra, żeby tylko tacy mechanicy byli na świecie to byloby pięknie :)

    Michał NMichał N6 dni temu
  • Piękna robota brawo Panowie micha mi się cieszyła jakby to było moje autko SZACUN:)

    jack 80jack 807 dni temu
  • 17:59 - _hyc, hyc, hyc, hop, hop, hop_ z tym przyspieszeniem mnie rozwaliło :D

    PiWayPiWay7 dni temu
    • Pora umierac

      dj robsondj robson6 dni temu
  • Kościerzyna

    Wielbiciel YouTubeWielbiciel YouTube7 dni temu
  • Łysy chapeau bas 👍

    Tarpan4x4tourTarpan4x4tour7 dni temu
  • Lajkuję i cieszę się szczęściem zwycięzcy! Gratulację i super akcja!

    Kacper DrozdKacper Drozd7 dni temu
  • Chłopaki nie wiem co powiedzieć. Wzruszyłam się :) Robota mistrzowska :D

    KatrIn 22KatrIn 227 dni temu
  • Ja bym chciał zapłacić żeby ktoś w tej jakości odpicował mi auto, niestety za kasę nawet baaardzo trudno jest znaleźć odpowiedzialnych mechaników. Wielkie Brawa i Szacunek dla Ciebie!!!

    Paweł GPaweł G7 dni temu
  • Dla coś takiego to byłoby spełnienie marzeń ❤️ myślę że dla wielu innych też. Świetna sprawa😍

    MARIX MusicMARIX Music7 dni temu
  • 33:35

    JanekJanek7 dni temu
  • West Coast Customs Polish Edition

    MisterSentexMisterSentex7 dni temu
  • Zostawiam lajk i suba. Coś pięknego. Świetna robota chłopie.

    Krzysztof StrzelecKrzysztof Strzelec7 dni temu
  • Alfa Romeo 159 to wspaniały samochód , trzeba o niego dbać jak o każdy inny a wszytsko będzie w porządku. Jak to mówią jak dbasz tak masz.

    Dun-Cars TESTDun-Cars TEST7 dni temu
  • SZACUNEK SZACUNEK SZACUNEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Damian L.Damian L.7 dni temu
Jak łysy odpicował widzowi furę za DARMO!!! AUTORENTGEN czyli COŚ poszło nie tak!!!