Deep Space 69 - Mleczny Wyścig (Ep #27) (Dubbing PL)

To moja misja!
--------------------------------------------------
Facebook - facebook.com/PawlikoweFanduby
PawlikLIVE - www.twitch.tv/pawliklive
--------------------------------------------------
Original - pl-vision.com/detail/wideo-p7O-UxqE4hw.html
⏷OBSADA⏷

Ściągnij wideo

Komentarze

  • Ta statek ma gorszy ale chuja lepszego

    LIL JOKERLIL JOKER2 dni temu
  • pawlikowe fanuby odpowiedz lub odpowiedzcie mi od ilu to jest lat?!?

    Dawid SzanowskiDawid Szanowski10 dni temu
  • 1:00

    Sebusinus PLSebusinus PLMiesiąc temu
  • Ten odcinek skłonił mnie do obejrzenia oryginału i eee jakby ci to powiedzieć ale twoja wersja jest o tyle lepsza że oryginał wygląda jak amatorski dubbing. Wasze wokale pasują o wieeeeele bardziej do postaci. Zajebiste tłumaczenie, dajecie emocje w głosie tam, gdzie oryginalny aktorzy ich nie wstawiali. Słucha się tego nieziemsko dobrze :D

    PaddyH3PaddyH3Miesiąc temu
  • 1:03 To mnie rozjebało xD

    perkoz323perkoz3233 miesięcy temu
  • CCKI I RUHANIE

    VenoxVenox4 miesięcy temu
  • Like Share Die

    jolly the beejolly the bee5 miesięcy temu
  • R.I.P Deep Space :(

    Lajsik !Lajsik !6 miesięcy temu
  • 1:04 mówią jak fuzje z dragon ball

    Woxn UltraWoxn Ultra6 miesięcy temu
  • Tak pawlik i have no idea oznacza o moim penisie NAPEWNO Edit: 2 a dżinks(jakkolwiek sie to pisze po angielsku) oznacz jal polskim cos jak dwie osoby w tym samym czasie to samo powiedzą to sie mówi soczek to u angoli jest dżinks A ry przetłumaczyłeś że mówią drugi raz gnojku

    BlackThunder 686BlackThunder 6868 miesięcy temu
  • patologia

    extra kariextra kari10 miesięcy temu
  • 2:03 stanoł mu i wygrał dzięki temu bo przekroczył linię mety chu***

    MUI VEGITOMUI VEGITO11 miesięcy temu
  • laseczki

    As szAs sz11 miesięcy temu
  • laseczki

    As szAs sz11 miesięcy temu
  • laseczki

    As szAs sz11 miesięcy temu
  • fajne co nie?

    andrzej soczukandrzej soczukRok temu
  • i zobacz na to pedofilu nagie-laski.pl/media/galleries/53a190a495579/53a1912b799ef.jpg

    andrzej soczukandrzej soczukRok temu
  • nagie-laski.pl/media/galleries/53a190a495579/53a1912b799ef.jpg

    andrzej soczukandrzej soczukRok temu
  • 1:04 xDD

    RajderRajderRok temu
  • LOOOOL TEN ODC ŻĄDZI!!! jeea!

    Nikol słodkaNikol słodkaRok temu
  • To jest najlepsza bajka

    WKSMUWKSMURok temu
  • Czesc tutaj ola

    Aleksandra KrupaAleksandra KrupaRok temu
  • Ja to najbardziej lubię tekst: Like Shere Die

    Tomek DaduraTomek DaduraRok temu
  • 🇲 🇱 🇪 🇨 🇿 🇰 🇴

    JASIU PLUSJASIU PLUSRok temu
  • dobre zrobisz jeszcze

    kacperix_youtubekacperix_youtubeRok temu
  • jesteś super Pawlik

    firefoxy Czyszczonfirefoxy CzyszczonRok temu
  • O czym ty do holery muwisz O moim penisie XD

    Oli OliOli OliRok temu
  • xD

    Jedrek SobekJedrek SobekRok temu
  • Nagrywaj więcej filmików z Deep Space

    Janusz BiznesuJanusz BiznesuRok temu
  • Wyścigi kutasów xD

    Qay aQay aRok temu
    • chcesz mojego do swej mordy

      UltraBassBoostUltraBassBoostMiesiąc temu
  • kurde dubbing jaya po prostu idealnie pasuje do tej postaci

    N!tr0x _N!tr0x _Rok temu
  • SZTOSSS!

    Maksymilian RojekMaksymilian RojekRok temu
  • *Die*

    RIOnka GachaRIOnka GachaRok temu
  • Kto oglada w prawie 2018

    ComBackeRRComBackeRRRok temu
  • dlaczego ograniczenia wiekowe są skoro mam 18 lat

    koral zbudki xdkoral zbudki xdRok temu
  • BOŻE WŁAŚNIE ZORIENTOWAŁAM SIĘ ŻE TEN KOALA MA NA IMIĘ HAMILTON *HAMILTON FANDOM WIE O CO CHODZI*

    AnnAnnRok temu
  • Zrób kolejne kto chcę daje like

    Zone_TeamZone_TeamRok temu
  • gdzie jest odc 28? :_:

    Bot NikodemBot NikodemRok temu
  • -Sztoss spójrz na ich.. -MLECZKO

    Yo-kai i Watch po polskuYo-kai i Watch po polskuRok temu
  • mleko z cyckuw

    Roki xDRoki xDRok temu
  • Kiedy kolejny odcinek ?

    Wiktor MatkowskiWiktor MatkowskiRok temu
  • To moja ulubiona sseria ,nie żeby cos

    LuSzYnLuSzYnRok temu
  • pl-vision.com/detail/wideo-a8KDMKqYqFE.html

    Janosik 123Janosik 123Rok temu
  • Milk (M.I.L.F) money xd

    Dante71Dante71Rok temu
  • Ten uczuć kiedy to oglądasz i poprostu nie możesz wytrzymać a potem .... ech nie ważne

    Sania SantaSania SantaRok temu
  • Możesz robic fanduby od 442ons

    Gareth PalkerGareth PalkerRok temu
  • 😐🔫 👕 👖 👞

    Krystian PekoszKrystian PekoszRok temu
  • Owca !!!!!!! Kozie imperium !!!!!

    Radom-OwiecRadom-OwiecRok temu
  • szrosssss................

    Liseł AlfiLiseł AlfiRok temu
  • Kiedy kolejny? :D

    Slavic DudeSlavic DudeRok temu
  • Więcej odcinków

    iDiax DiaxiDiax DiaxRok temu
  • Moja ulubiona seria na tym kanale! Kto za łapka w górę!

    Neymar MasterNeymar MasterRok temu
  • Kiedy nowy odcinek xd

    Maciek NieszporekMaciek NieszporekRok temu
  • Nowee Odcinki Proszee !!😂😂

    F fF fRok temu
  • Gdyby odcinki wychodziły częściej...

    teamsojteamsojRok temu
  • Niech Jay przypompuje...

    Szymon NowickiSzymon NowickiRok temu
  • Jak ja kocham mleczko które dają mi kolejne odcinki Deep Space coś tam xd

    Kasia HamerlikKasia HamerlikRok temu
  • Mleczko to mleczko z cycach Bitch 👙

    Light YagamiLight YagamiRok temu
  • albo mi się zdaje albo to już było na twojim kanale

    pospolity kotpospolity kotRok temu
  • zajebista seria mam nadzieję że tak szybko nie upadnie :)

    MuzYkOgraNiEMuzYkOgraNiERok temu
  • *LIKE* *SHARE* *DIE*

    Lord. StopLord. StopRok temu
    • LSD

      UltraBassBoostUltraBassBoostMiesiąc temu
  • sraczka

    JuloAvroJuloAvroRok temu
  • Późno ale jestem. Pozdrawiam gorąco ♡♡♡♡♡♡

    Madzia HeHeHeHeMadzia HeHeHeHeRok temu
  • lubię TĄ gre

    Windows DogeWindows DogeRok temu
  • Znowu Deep Space, jak to jest że najnudniejsze daby są najczęściej wstawiane...

    Serowy ChrupekSerowy ChrupekRok temu
  • pl-vision.com/detail/wideo-_vycUIW_tsA.html zrób fundub z tego proszę :)

    Regul.Regul.Rok temu
  • Po prostu kocham was za ten dubbing

    ashoole69 Beckorddashoole69 BeckorddRok temu
  • Hey czjekawostka deep space tłumaczy się jako zadupie kosmosu

    webber and the boyswebber and the boysRok temu
  • 69 to ta zasada która mówj do wszystko co jestneie ma porno?

    webber and the boyswebber and the boysRok temu
  • Ahhhh to takie zboczne a ruwnoczaśnie takie Zaiebists

    webber and the boyswebber and the boysRok temu
Deep Space 69 - Mleczny Wyścig (Ep #27) (Dubbing PL)