♥ MOJA WŁASNA PALETA! #BeautyLegacy Travel-Friendly Palette ♥

↓↓ Więcej Informacji ↓↓

*** BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO :) ***
♥♥ FACEBOOK: facebook.com/Maxineczka ♥♥
♥♥ TWITTER: twitter.com/Maxineczka ♥♥
♥♥ INSTAGRAM: instagram.com/Maxineczka ♥♥
♥♥ BLOG: maxineczka.blogspot.com/ ♥♥


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Czym wybielam zęby?
Czy farbuję włosy? Czemu one się tak błyszczą?
TU SĄ ODPOWIEDZI!
FAQ: maxineczka.blogspot.com/p/faq.html
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

▞▞▞ MOJA KOLEKCJA PĘDZLI - M Brush ▞▞▞
Pędzle z najwyższej jakości naturalnego włosia kozy, ręcznie robione w Japonii.
mintishop.pl/firm-pol-1450092376-M-Brush-by-Maxineczka.html


PALETA Makeup Revolution x Maxineczka - BEAUTY LEGACY
►cocolita.pl
www.cocolita.pl/cienie-do-powiek/makeup-revolution-maxineczka-beauty-legacy-paleta-cieni-do-powiek?campaign-id=13
►ladymakeup.pl
www.ladymakeup.pl/sklep/Makeup-Revolution-MAXINECZKA-Beauty-Legacy-TRAVEL-FRIENDLY-MAKEUP-PALETTE-Paleta-do-makijazu.html
►ekobieca.pl
www.ekobieca.pl/product-pol-35738-Makeup-Revolution-Paleta-do-makijazu-Maxineczka.html
►kosmetykizameryki.pl
kosmetykizameryki.pl/makeup-revolution-maxineczka-beaytu-legacy-travel-friendly-makeup-palette-paleta-do-makijazu-twarzy.html

►USTA: Nabla Dreamy Matte Lipstick - Zen
►PAZNOKCIE: Semilac 169 Baby Boy, 254 Platinum Turquoise, 275 Light Pink
semilac.pl/pl/169-uv-hybrid-semilac-baby-boy-7mll?affiliation=cdaf5448e2ba3d6c6515fb6922849aa20e3d2235
semilac.pl/pl/semilac-platinum-turquoise-254l?affiliation=cdaf5448e2ba3d6c6515fb6922849aa20e3d2235
semilac.pl/pl/275-lakier-hybrydowy-uv-hybrid-semilac-pastells-semilac-pastells-light-pink-7mll?affiliation=cdaf5448e2ba3d6c6515fb6922849aa20e3d2235
►BLUZKA: Pan Tu Nie Stał
►BIŻUTERIA: H&M

ROZDANIE:
- Żeby wziąć udział musisz być subskrybentem kanału maxineczka
- Musisz zostawić komentarz dowolnej treści rozpoczynając od [R]
- Wygrywa 20 osób
- Rozdanie trwa do 24.05 do 23:59
- Wyniki ogłoszę w opisie filmu 28.05
- Osoby poniżej 18 roku życia muszą zapytać o zgodę rodzica/opiekuna
- 1 komentarz na osobę

wyświetleń
262,780

Komentarze

  • Wygląda bardzo obiecująco 🤩🤩

    Edyta BoryckaEdyta Borycka25 dni temu
  • Maxi, "odkryłam" Cię bardzo niedawno, parę tygodni temu. Podglądalam filmiki, mając przeczucie, że muszę robić sporo błędów, bo rzadko jestem zadowolona z makijażu. Kupiłam nowe pędzle, nowe kosmetyki drogeryjne według Twoich porad i już widzę OGROMNĄ różnicę! Twoją paletę kupiłam wczoraj - jest świetna! Owszem, daleko mi do Twoich zdolności, ale jestem bardziej zadowolona i fajniej się czuję. Bardzo dziękuję! Mam tylko pytanie co do pielęgnacji oczu. Skończyłam 40 lat i mam lekki nadmiar skóry na powiekach. Ciężej się wtedy maluje. Czy można jakos jędrność powiek poprawić? Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe porady. Gratuluję sukcesu! Jeśli będziesz poszukiwac kiedyś do metamorfozy kogoś o nierównym kolorycie cery i "trudnych" powiekach, chętnie się zgłaszam! Trzymam kciuki za dalsze sukcesy!

    Anna D-kAnna D-kMiesiąc temu
  • MAM‼️🤩🤩🤩

    KulawaAga HübnerKulawaAga HübnerMiesiąc temu
  • Paleta jest cuuudowna!!! Trafiła do moich ulubionych produktów. Używam jej dopiero od miesiąca i dalej nie mogę się zachwycić. Połączenia kolorów i jakości zasługuje na najwyższą ocenę. Bravo, bravo I jeszcze raz bravo Asiu. Jestem Ci dozgonnie wdzięczna :-)))

    Malgorzata BlazykowskaMalgorzata Blazykowska2 miesięcy temu
  • Maxi, czy potrafisz podpowiedzieć czym inspirowałaś się tworząc bronzer, matowy beż (canvas) i kolor ash? Mam je na wykończeniu - baaardzo lubię i chciałabym kupić ponownie (bez konieczności kupowania nowej paletki bo resztę cieni jeszcze mam) :)

    Ewa DąbrowskaEwa Dąbrowska2 miesięcy temu
  • napewno ją kupię jak będę w Polsce. Super paleta , bardzo fajnie zrobiona .Pozdrawiam serdecznie

    Edyta WinniakEdyta Winniak2 miesięcy temu
  • A mi się paletka bardzo podoba! Piękne kolory, wszystko co jest potrzebne w jednej rzeczy. Wszyscy narzekają ale nikt z was przecież nie robi sobie na co dzień tych super mocnych makijaży! Jeszcze raz się powtórzę, paletka wymiata :)

    Masha SimonovaMasha Simonova3 miesięcy temu
  • Kocham swoją paletę ale mam w niej błąd :C Mam dwa cienie cooper a nie mam cristal :C

    Martyna PMartyna P3 miesięcy temu
  • Mogłabyś nagrać kilka makijaży pasujących do każdej tęczówki oka i typu urody paletą "maxineczka " bardzo prosimy na pewno zainteresuje to twoich widzów i myślę że bardzo dobrym pomysłem będzie wykonanie makijażu na kilka okazji np.kilka dziennych,wieczorowych,ślubnych itp co ty na to ? Daj znać Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i myślę że spełnisz moje życzenie PS. Niedługo paletka będzie u mnie tylko brak dobrych pędzli może jakieś polecisz tanie a dobre ?

    Kaaa XxxxKaaa Xxxx4 miesięcy temu
  • Mam :) - świetna konsystencja cieni i fajne kolory #brawo

    Monika FirmantyMonika Firmanty4 miesięcy temu
  • Uwielbiam Cie, ale palety niestety nie. Pozdrawiam

    Anka KlokaAnka Kloka4 miesięcy temu
  • Sorry ale dla mnie sie nie popisałaś jakość no właśnie jakość tyle o tym mówisz a twoja paleta to porażka!!!!Masz rację ta paleta to Ty przewidywalna jak śnieg w grudniu sorry ale wolałbym żeby paletę wypuściła Zmalowana a rozswietlacz to naprawdę totalna porażka

    mea 83mea 834 miesięcy temu
    • A co nad obchodzi co ty byś wolała? No bez jaj haha ;d

      Sławomir SzzymanekSławomir Szzymanek3 miesięcy temu
  • Maxi, oglądam Cię od samego początku. Niedawno widząc promocję i dostępność w drogerii zdecydowałam się na zakup. Kolory są przepiękne, jednak ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Najbardziej rozczarowałam się po użyciu rozświetlacza, który jak sama wspominasz miał być samym blaskiem... Myślałam że może mam jakąś wadliwa serię, ale niestety po opiniach sądzę że nie tylko ja mam z nim problem. Szkoda... Niemniej jak na 30 zł, które zapłaciłam jest ok, chociaż szału nie ma. Pozdrawiam

    Justyna DudaJustyna Duda4 miesięcy temu
  • Kupiłam sobie na świąteczny prezent :-) :D zobaczymy :-) Pozdrawiam :*

    Anna ŁawniczakAnna Ławniczak5 miesięcy temu
  • Ludzie nawet nie macie tej paletki a oceniacie! Ja kupilam ta paletke i jakos jestem mega zadowolona nic mi tam nie brakuje a wy narzekacie bo niewiecie jak sie to sprawdza! Naprawdę polecam ją kupić💖

    Nicia WrtNicia Wrt5 miesięcy temu
  • Ostatnio wreszcie spełniłam marzenie i kupiłam Twoją paletkę, jest świetna. Nie rozumiem komentarzy, że jest beznadziejna.... owszem, pure glow, niestety u mnie nie jest pure glow, ale za to ładnie prezentuje się na powiece jako baza, orchid jeszcze mnie nie zaskoczył, bo nie chce ze mną współpracować i słabo prezentuje się u mnie, ale może to kwestia czasu aż się dogadamy :) Maxi, genialna robota! Paleta jest mimo wszystko wspaniała i bardzo uniwersalna, wiedziałam, że moją pierwszą paletką jaką będę używać będzie właśnie ta! Pozdrawiam! :)

    Dominika SzuDominika Szu5 miesięcy temu
    • +Sławomir Szzymanek nooo przy cenach za paletę Anastazji to można wymagać super jakości, paletkę maxi kupiłam za 20zl i nie oczekiwałam niewiadomo jakich rewelacji, jak za tę cenę to jest naprawdę świetna :)

      Dominika SzuDominika Szu3 miesięcy temu
    • Heh kochanie ta paleta jest średnia, kup sobie paletę Anastazji to zobaczysz co to jest jakość.

      Sławomir SzzymanekSławomir Szzymanek3 miesięcy temu
  • Mam i ma świetną pigmentacje kocham ją ❤️

    Maja W.Maja W.5 miesięcy temu
  • Kupiłam Twoja paletkę cieni. Lubię ją. Podoba mi się cień Copper i crystal. Bardzo ładnie wyglądają na oku. Cień orchid jest piękny,ale trudno się z nim pracuje. Lubię uzywac go w połączeniu z Alchemy od Nabla. Podobają mi się również cienie Brick i petal. Night używam jako kreskę. Bronzer jest fajny, lekko ciepły. Róż jest dla mnie za ciemny. Jak go zobaczyłam to od razu pomyślałam o mojej mamie, która odkąd byłam dzieckiem,a mam już 28 lat używala różu w podobnym odcieniu z Burjois. Rozswietlacz wygląda na mnie lekko pomarańczowo, bo mam jasna karnację,a on wpada w brzoskwiniowy kolor. Jak na mój gust mógłby być trochę bardziej świecący,ale dawać mniej koloru.

    Agnieszka MarchewskaAgnieszka Marchewska5 miesięcy temu
  • Hmm.. Nie mam palety.. Nie macalam nawet.. I wiem, że to było dawno temu.. Ale czytam komentarze i zastanawiam się czemu tyle osób pisze negatywnie.. 🤔 OK rozumiem Twoje zachwyty bo to Twoje dzieło więc super i gratulacje! Ciekawa jestem czy tenegatywy nie są poprostu spowodowane tym, że ktoś nie potrafi się malować 🤷🤔 skoro Ty masz na oczach te kolory i masz tak cudowny makijaż.. To sorry. Ale zostałam kupiona. A reszcie polecam doksztalcic się w makijażu 😁

    wenus09wenus096 miesięcy temu
    • +Emilia K orchid to porażka, ale nie zgadzam się , że cała paleta taka jest. Maty są super, może nie tak świetne jak cienie Hudy i Anastazji, ale są naprawdę ok!

      Sławomir SzzymanekSławomir Szzymanek3 miesięcy temu
    • +Zuzanna 1 dwa pozostałe są super :)

      Emilia KEmilia K3 miesięcy temu
    • +Emilia K fakt że orchid i te dwa pozostałe błyszczące mają dość specyficzną konsystencję ale trzeba nimi dłużej popracować i będzie naprawdę w porządku👌

      Zuzanna 1Zuzanna 13 miesięcy temu
    • Wszystko jest ok, tylko ten cień niebieski jest straszny, kawali się i nie da się go nałożyć samego czy na bazę. Mam wrażenie że dostałam jakąś złą partię, bo ten cień jest najpiękniejszy z całej palety i serce mi krwawi.

      Emilia KEmilia K5 miesięcy temu
  • Niebieski to porażka a ten bronzer nie jest taki universlany na mnie wygląda pomarańczowo

    x dx d6 miesięcy temu
  • Już lepsze paletki są z lovely

    x dx d6 miesięcy temu
  • Weszłam dzisiaj do Hebe i patrzę - Maxineczka!! Od razu kupiłam 😍😍 Już nie mogę się doczekać, aż przetestuję paletę! 💕

    Paolla RPaolla R6 miesięcy temu
  • No wlasnie tak delikatny rozswietlacz idealny dla mnie,,,dziekuje ze tak fajnie opisalas te paletke,,😘😘,,tanio i wszystko w jednym...

    Joanna AsiaJoanna Asia6 miesięcy temu
  • Kupilam...i tak sie ciesze ze hej😃😃💟💟

    Joanna AsiaJoanna Asia6 miesięcy temu
  • Bylam w szoku gdy znalazlam Twoja paletke w sklepie internetowym w UK Revolution! Od razu zamowiona i czekam na przesyłkę 😍 pozdrawiam z Walii ❤

    Martyna KarolewiczMartyna Karolewicz6 miesięcy temu
  • nie twój róż... duża pigmentacja:) nie twój rozświetlacz ...mała pigmentacja(super dla mnie):)nie twoje cienie...mała pigmentacja zawsze narzekasz na to...:)

    Tonia TTonia T6 miesięcy temu
  • Nie byłam zbyt przekonana co do tej palety. Wiadomo że twórca będzie zachwycony. Obejrzałam recenzje domimikv i byłam zszokowana, wiedziałam że nie wszyscy mogą być zachwyceni każdym kosmetykiem. Recenzje nie wszystkie wyglądały na to aby jakość była taka jak wyglądała u Ciebie. Po filmiku obejrzanym u domimikv (której to był pierwszy filmik obejrzany przezemnie). Kupiłam paletę i jestem zachwycona. Jestem bladziochem i nawet bronzer się u mnie sprawdza do kobturowabia. Rozświetlacz jest rewelacja nie wyglądam na codzień jak babka. Fiolet jest rewelacja do zielonych oczu. Obecnie cała paleta to miłość. Najlepsze jest to że codziennie mam inny makijaż oczu.

    alisla0alisla07 miesięcy temu
  • Jestem mile zaskoczona tą paletką.Ogolnie używam palet cieni Revolution ale ta jako pierwsza nie ma w paletce cienia ,którego bym nie używała.Świetny pomysł,paletka jest na prawdę wielofunkcyjna !

    Madzia MadziaMadzia Madzia8 miesięcy temu
  • Paleta jest boska!!! Po tylu różnych komentarzach miałam wątpliwości, czy ja kupić. Nie żałuję. Moja najlepsza paleta cieni. Mam porownanie z: zoeva, the balm, two faced itd... Cienie się świetnie blenduja, kolorystyka jak dla mnie doskonała, rozświetlacz delikatny, subtelny, idealny na codzien. Jestem bardzo zadowolona.

    Katarzyna GorasKatarzyna Goras8 miesięcy temu
  • Kupiłam jestem bardzo zadowolona polecam i gratulacje tak dobrej palety ! :)

    psusik 123psusik 1238 miesięcy temu
  • Kupiłam przypadkiem,w cenie 35 zł w Hebe. Na pozór nic takiego, od razu stwierdziłam,że róż i cień Brick nie są dla mnie, rozświetlacz też nie,bo na codzień nie chcę się świecić od rana jak kula dyskotekowa. Tym czasem róż okazał się dla mnie stworzony, Brick sprawił,że moje niebieskie oczy robią się wręcz lazurowe...a rozświetlacz daje lekkie rozświetlenie, w sam raz na dzień! Wszystkie cienie są wspaniałe, żaden nie zrobiła mi plam i nie wyblakł. Jestem zachwycona i używam z miłą chęcią!

    Emilia PomarańskaEmilia Pomarańska9 miesięcy temu
  • I don't know how I missed this...congratulations, I'm so happy for you! Ordered itlast evening, can't wait for it to arrive!

    LuciaLucia9 miesięcy temu
  • Moja siostra ma twoją paletę i aż musiałam zrobić zdjęcie na Facebooka nawet nie wiesz jak się cieszę :D

    Blanka WitczakBlanka Witczak9 miesięcy temu
  • Gdzie można ją dostać stacjonarnie.? ❤

    kornobiswkornobisw9 miesięcy temu
  • Zamówiłam tą paletę w dniu premiery. I jestem szczerze zadowolona,praktycznie katuję ją codziennie. Jedyne co bym zmieniła to rozświetlacz,jest mega słaby,używam to jako cień do powiek. Jeszcze raz gratuluję 😘

    Karolina GórskaKarolina Górska9 miesięcy temu
  • Kupiłam dzisiaj I jestem zachwycona😍😍😍

    Klaudyna KKlaudyna K9 miesięcy temu
  • Czekam na kolejną 😂❤

    x_Evie_x TVx_Evie_x TV10 miesięcy temu
  • Gratulacje współpracy :) dziś kupiłam paletkę jest piękna. Pierwsze testy za mną i wypadają bardzo bardzo pozytywnie :)

    beatka876beatka87610 miesięcy temu
  • Paletka zamówiona 😍😍😍

    OptymistkaVlogOptymistkaVlog10 miesięcy temu
  • Chętnie bym kupiła paletę w Holandi nie mogę jej nigdzie dostać a ponoć jest w każdym kraju dostępna...

    Dorota KwidzinskaDorota Kwidzinska10 miesięcy temu
  • Jeden mały mankament z tą paletą - wczoraj mi spadła kosmetyczka z półki, lustero w palecie potłuczone, malutkie fragmenty szkła we wszystkich cieniach i produkt do kosza. Chyba jednak zostałam fanką palet podróżnych bez lusterek :(

    katiakatia10 miesięcy temu
  • Bubel totalny😏kasa w bloto!!!!!!!!!

    PrincePrince10 miesięcy temu
  • Niestety jakościowo cienie z inglota od JL są bez porównania lepsze niż paleta wykreowana przez ciebie😏

    Gracja HomajGracja Homaj10 miesięcy temu
  • Mam , kocham od pierwszego użycia ❤️

    Dark Angel 28Dark Angel 2811 miesięcy temu
  • [R] Świetna paleta! :-)

    Diana PanekDiana Panek11 miesięcy temu
  • Mam minimalne doświadczenie w robieniu makijażu, a jednak nawet mi się udało coś wyczarować dzięki Twojej palecie. Mąż mnie zobaczył i powiedział: " Bardzo ładnie wyglądasz, nigdy nie widziałem u Ciebie takiego ładnego makijażu":D Dodam, że była to reakcja bardzo spontaniczna, bo zamiast "dzień dobry" po przyjściu z pracy. Także Maxi, jest na maxa dobrze!:)

    Agata SiAgata Si11 miesięcy temu
  • Nie maluję się praktycznie w ogóle. Używam jedynie korektora pod oczy, różu i rozświetlacza. Wydaje mi się, że taki minimalny makijaż mnie odmładza, plus każdy makijaż oka mi się rozmazuje (tłuste powieki). Ale... tak bardzo Ciebie lubię, że właśnie jedna paleta leci do mnie do Santa Cruz na Teneryfie 😂 Mam nadzieję, że nauczę się jej używać 😃 Poza tym oczywiście gratuluję 👍🏻👌🏻

    agatussiaagatussia11 miesięcy temu
  • Jako ze posiadam paletke zakupiona bezposrednio od producenta z Uk chcialam sie podzielic pierwszymi wrazeniami (oceniam firme Revolution pod wzgledem jakosci) oceniam Maxi pod wzgledem estetycznym. Paletka wyglada ladnie, elegancko, lekka, dobrej jakosci duze lusterko ale tektura brzydko pachnie:( Kolory bardzo fajnie dobrane (dla mnie przynajmniej). Brazer bardzo fajnie sie bleduje, sliczny kolor, roz za ciemny dla mnie ale juz go wyprobowalam jako brazer i tak beda go uzywala bo na mnie ladnie wyglada. Rozswietlacz- podoba mi sie jest delikatny (ja takie bardzo lubie) bo wyglada naturalnie, ale bardzo sie pyli i przy tym bardzo brzydko pachnie jak szlifowany tynk i dusi przy tym wiec to jest jedyny minus calej palety! Wszystkie kolory matowe bardzo ladne, dobrze napigmentowane, dobrze sie blenduja, kolory: copper and crystal- ladne odcienie, ale jak dla mnie zaduze drobinki i nienazwalabym ich foliowymi, color orchid- mnie sie podoba bo juz na dwa sposoby go uzylam: 1. Jako toper na jaksy cien 2. Na baze collection i fajnie kolor sie wydobyl. Maxi zrobila swoja robote natomiast Revolution moglo sie bardziej postarac skoro chcialo wspolpracowac z Maxi bo ona reprezentuje klase i profesjonalizm i super jakos a tego tu zabraklo. Szkoda ze Maxi nie zrobila tej paletki z marka typu the balm czy Urban bo wtedy ta paletka powalilaby wszystkich na kolana a ja niemialabym przeciwko doplaceniu paru dyszek za nia. Cena adekwatna do jakosci wiec z drugiej strony niema sie czego czepiac:) Podsumowujac jestem dumna z naszej Maxi nalerzy sie jej szacunek i jest mi wstyd za kobiety ktore ja obrazaja na necie. Umiecie lepiej zrobcie same jak takie madre jestescie! Niezaluje zadnego funcika wydanego na paletke i ciesz sie ze moglam choc tak wesprzec Asie. Maxi dzieki za wszystkie rady jestes super!!!!

    Beata SwiechBeata Swiech11 miesięcy temu
  • Wow! Tyle komentarzy! Sama widzisz Asiu że Twoja paleta spowodowała niemałe zainteresowanie. Gratuluję!

    Bożena Polańska-BogusBożena Polańska-Bogus11 miesięcy temu
  • [ R ] Gratuluję z całego serca. Super, że spełniasz się w tym co kochasz😘 Lubię Cię oglądać bo masz w sobie pozytywną energię. Może uda mi się wygrać to cudeńko...😚

    Malva InelliaMalva Inellia11 miesięcy temu
  • Maxineczko wkoncu paletę zdobyłam jestem bardzo zadowolona . Pozdrawiam Ania

    Anna KlimAnna Klim11 miesięcy temu
  • [R] yaaaaaaay, nie mogę się doczekać, aż położę łapki (i pędzle) na tej palecie!

    medgirlmedgirl11 miesięcy temu
  • Jak dla mnie to paleta bardzo fajna... Wszyscy krytykują rozświetlacz a mi odpowiada zwłaszcza jak patrze na wszystkie dziewczyny z białymi smugami jak od pędzla bo tyle tego walą. Ogólnie jestem zadowolona z zakupu

    Ewa KEwa K11 miesięcy temu
  • C

    Martyna LeszczyńskaMartyna Leszczyńska11 miesięcy temu
  • Dobra robota z ta paleta obejrzalem zagraniczne recenzje i sa bardzo pochlebne w porownaniu z polskimi i mam wrazenie ze polskie youtuberki to sa po prostu zazdrosnice ale my polacy z tego slyniemy zazdroscimy sobie sukcesow nawzajem itd dlatego nie mieszkam w polsce 😂😆ja jedtem dumny ze nasza polska dziewczyna stworzyla taki produkt ktory jest na arenie miedzy narodowej co nie udalo sie jak dotad zadnej innej polskiej youtuberce

    Mich PluMich Plu11 miesięcy temu
  • Nie mam jeszcze paletki ale zamierzam ją kupić. Bardzo ale to bardzo zaczęły mnie irytować filmiki o rzekomo "szczerej opinii"... A Tobie Asiu gratuluje! ♥

    gosiakxsgosiakxs11 miesięcy temu
  • Uwielbiam cie i twoje makijaze ale niestety ta plateka jest Meh i to duze.

    karolina nkarolina n11 miesięcy temu
  • a ja uważam, że większość osób, które kupiła tę paletkę na prawdę nie wiedziało o co w niej chodzi - mnie bardzo podpasowała i bardzo długo czekałam na coś takiego. jak idę do pracy na np. 36 godzin, to tak na prawdę zamiast brać mnóstwo kosmetyków - biorę 1! czasem nie biorę eyelinera, bo jakąś kreskę też nią zmaluję. wydaje mi się, że to nie miała być mega odkrywcza, nowoczesna i meega glow paletka, ale wręcz przeciwnie - paletka na co dzień, do której będzie chciało się sięgać, ponieważ wiesz, że szybko i sprawnie można wydobyć z siebie to co najważniejsze - delikatny rozświetlacz, który nada nam zdrowego kolorytu, naturalny brązer, dzięki któremu po 36 godzinach na nogach nadal nie będziemy wyglądać jak zombie, i kolory - zarówno ciepłe, jak i chłodniejsze plus fiolet i kilka ślicznie mieniących się, aby urozmaicić w podróży makeup. dla mnie 6+! i zdecydowanie spełniła wszystkie moje oczekiwania, o!

    Joanna HendzelJoanna Hendzel11 miesięcy temu
  • Paletka świetna, właśnie upolowałam ostatnią szt. w Hebe :) ale jeżeli by miała być takim "all-in-one" na podróż, powinien być w środku też aplikator (choć jeden) + pędzelek. Tak żeby ją złapać razem z tuszem i jechać, żeby była "samowystarczalna" na wakacjach. Pozdrawiam i gratuluję własnej paletki :) (przy okazji subskrybuję, bo dopiero trafiłam na Twój kanał).

    RamirezzDoloresRamirezzDolores11 miesięcy temu
  • [R] PALETKA WIZUALNIE BARDZO ŁADNA MAM JUŻ 2 MR CIEKAWA JESTEM TEJ OD MAXINECZKI GRATULUJĘ

    Gosiaczek J.Gosiaczek J.11 miesięcy temu
  • Powiem tak, kolor są przepiękne i idealne. Pigmentacja i miękkość cieni cudowna, niestety rozświetlacz, róż i bronzer nie dla mnie, ale oczywiście można ich używać jako cienie. ^_^

    Angela RycąbelAngela Rycąbel11 miesięcy temu
  • Powiększałas w ostatnim czasie usta? Bo nie oglądałam Cię ostatnio i nie wiem czy coś pominęłam? 🙂

    Angelika PeAngelika Pe11 miesięcy temu
  • No i będzie trzeba kupić idealna paletkę :)

    KosmetyczneInspiracjeKosmetyczneInspiracje11 miesięcy temu
  • Maxi???.... Ty to wszytko przeczytałaś?? 😲

    MaryskaYTMaryskaYT11 miesięcy temu
  • Ten rozświetlacz to beznadzieja, niestety :(

    FreddieFreddie11 miesięcy temu
  • Rozświetlacz,brązer i róż to całkiem nie moje kolory...a dla samych cieni jej nie kupię.

    PapilotPapilot11 miesięcy temu
  • Nie mogę znaleźć filmu z 28.05... :-( jak sprawdzić listę wygranych?

    Ewelina KEwelina K11 miesięcy temu
  • niestety jakość bardzo słaba :( lepiej dołożyć do zoevy

    ali lucali luc11 miesięcy temu
  • liczyłam ze paleta bedzie porownywalna jakosciowo albo nawet ze bedzie lepsza od czekoladek z mur ale niestety sie zawiodlam

    Julia BorońJulia Boroń11 miesięcy temu
  • Oglądam te recenzje i oczy przecieram paleta , którą Maxi swtorzyła aby służyła w PODRÓŻY jest oceniana pod kątem zrobienia na oku czegoś WOW GLAM SZAŁ! - I owszem te makijaże są wow bo przy palecie podróżnej stworzyć takie makijaże to szacun :D Na prawdę komentarze, które mówia o tym, że niektóre dziewczyny BOJĄ się wręcz powiedzieć coś złego o palecie to już przesada... Powtórze, to co napisałam pod jedną z recencji - Gdyby ta paleta wyszła od SAMEGO MUR byłaby "przyjęta" o wiele lepiej - przynajmniej bez takiej fali krytki czy może zawiści? Ale to znaczy, żę Maxi się udało :) :) Sukces niestety się z tym wiąże ... ;)

    Agada 88Agada 8811 miesięcy temu
  • Ktoś tu nie umie przyjąć krytyki na klatce, gdyby paleta była dobra a jest kiepska to sama by się obroniła, blokować kogoś za szczera opinie, mówię tu o zmalowanej, no dziecinada

    Joanna SendurJoanna Sendur11 miesięcy temu
    • Zazdrość tylko i nic więcej widać, jakie krytyki, mogą być poprostu zwykle opinie jak komuś lepiej albo gorzej pasuje ale tu tylko i wyłącznie ZAZDROŚĆ widzę i nic więcej, Maxsimka bardzo spuznione ale gratulacje za twoje dzieło 😍💋💋 z Madrid, Hiszpania 🇪🇸 gorąco pozdrawiam!!!

      NiKa OgórekNiKa Ogórek6 miesięcy temu
    • Joanna Sendur masz rację ta paleta jest kiepska . Najwidoczniej ktoś nie umie przyjąć opinii krytykujacej slaby produkt .nie każdy musi piać z zachwytu !!!! Jak robi to reszta osób !!!

      Joanna KarJoanna Kar8 miesięcy temu
    • joanna Zmalowana nie skrytykowała palety koniec końców ją poleciła :) ;)

      Agada 88Agada 8811 miesięcy temu
    • No to kto tu ma rację wkoncu?

      Joanna SendurJoanna Sendur11 miesięcy temu
    • Nikogo nie zablokowalam, ale nawet gdyby, dziecinadą jest oburzanie się o to 🤷

      maxineczkamaxineczka11 miesięcy temu
  • Cieszę się ze Maxi wypuściła swoją paletkę :) Gratulacje ! W internecie zagrzmiało - masa hejtu i marudzenia ! Jeśli komuś nie odpowiada niech nie kupuje !!! Osobiście zamówiłam żeby przetestować FAKT - rozświetlacz jest do bani , zero Glow ale paletka moim zdaniem jest godna polecenia !! Bronzer jak dla mnie świetny ,intensywny nie robi plam , super się blenduje ! Cienie są spoko bardzooo długo się utrzymują ! A gadanie ze są mało napigmentowane itd jest moim zdaniem trochę śmieszne bo dziwne ze większość osób potrafi się nimi ,,obsłużyć ,, i wydobyć ich kolor daje sobie radę z ich blendowaniem. Osoby marudzące po prostu nie mogą poradzić sobie z tym ze to nie one dostały taka możliwość od firmy :) To nie one stały się sławne na świecie i to nie one Pierwsze dokonały czegoś tak ważnego dla naszego kraju. Nie oszukujmy się ale MAXI naprawdę jest swietna w tym co robi i trzymam kciuki za nią i za to żeby wypuszczała kolejne perełki z firma MUR :) Maxi nie przejmuj się opiniami wszystkich zazdrosnych koleżanek po fachu ! Paletka jest super jedynie ten rozświetlacz do poprawy :) Jeszcze raz gratuluje 💕💕💕

    Monia MoniaMonia Monia11 miesięcy temu
  • Super jest ta paleta. dobrze skomponowane kolory, wiedziałas co robisz.

    Grażyna StróżykGrażyna Stróżyk11 miesięcy temu
  • Dobrze, że od razu kupiłam paletę jak tylko weszła do Hebe, bo intuicyjnie czułam, że i tak nie wygram xD Czy wiesz Maxi, że w Hebe w Katowicach palety wyprzedały się w pierwszym dniu?

    malinavkamalinavka11 miesięcy temu
  • Cudowna 😍😍❤️

    Alicja PiekutowskaAlicja Piekutowska11 miesięcy temu
  • Bardzo Cię cenię i lubię oglądać Twoje filmy ale ta paleta to porażka kompletnie niema w niej nic co przypomina ciebie dziwię się że podpisałaś się pod jakością cieni czy rozświtlacza i różu jedyne co jest fajne w tej palecie to opakowanie.Szkoda wielka szkoda.No cóż z drugiej strony czego można się spodziewać po palecie za 5 dyszek.

    Aneta PoleszakAneta Poleszak11 miesięcy temu
    • +maxineczka Paleta jest ekstra!! Mi dopiero niedawno wpadła w ręce i jestem pod dużym wrażeniem. Jestem dość wymagająca, jeżeli chodzi o kolory, formułę. Wszystko jest w najlepszym porządku. Cena jest wręcz śmieszna. Rozumiem, że komuś może się spodobać ale wypisywanie dyrdymałów, że nie przypomina Ciebie to chęć zwrócenia na siebie uwagi prostackimi komentarzami. Głowa do góry :) Jestem z Ciebie dumna... !!

      MoonLightShadowMoonLightShadow3 miesięcy temu
    • +Catinux również mam tą paletę i nie mogę powiedzieć, że to porażka chociaż wolę Anastazję i Hude, Ale!! Cienie matowe w tej palecie są naprawdę fajne i nie zgadzam się ,że to całkowita porażka!!

      Sławomir SzzymanekSławomir Szzymanek3 miesięcy temu
    • +Klaudiatobogini Elo Dziecko dziecko.... kto powiedział że nie miałam? Swatchują się dobrze, na oku zlewają się, nieważne jakich pędzli się użyje i jakiej bazy. Natomiast jeśli ktoś nie ma kasy na nic innego to wiadomo że kupi to. Nie tu leży problem. Problem polega na tym że maxi do swoich makijaży jak chce coś pokazać używa paletek za 200-300 zł natomiast ak trzeba coś opchnąć w reklamie to się zachwala takie za 5 dyszek.

      CatinuxCatinux6 miesięcy temu
    • Catinux makeup revolution ma mega pigmentacje jak nie masz nic z tej firmy to poco mówisz że ma mapy pigment każdy na YT chyba poleca makeup revolution

      Klaudiatobogini EloKlaudiatobogini Elo6 miesięcy temu
    • Głupia jesteś hejterka się znalazła pewnie nie masz tej palety nawet

      Klaudiatobogini EloKlaudiatobogini Elo6 miesięcy temu
  • [R] nie wiem do konca czy to paleta dla bladego rudzielca z niebieskimi oczami na pewno nie uzyje tego niebieskiego koloru a rozswietlacz i bronzer wydaja mi sie bardzo ciemne :(

    Broken AmberBroken Amber11 miesięcy temu
  • Mam nadzieję ,że do czasu mojej wypłaty nie zostanie w całości wykupiona i uda mi się ją dorwać.

    Aśka 8604Aśka 860411 miesięcy temu
  • Joasiu ja marzyłam o tej paletce!😢Nawet nie wiesz jak mi przykro!😢

    Gosia WntGosia Wnt11 miesięcy temu
  • [R] Piekna paletta! :)

    Maria SzwedowiczMaria Szwedowicz11 miesięcy temu
  • No niestety moja droga paleta ma więcej opinii złych niż dobrych

    delilah xxdelilah xx11 miesięcy temu
    • Przecież tych negatywnych opinii jest raptem kilka.

      Ania WrrruszkaAnia Wrrruszka6 miesięcy temu
    • maxineczka tu nie chodzi o gust tylko o wykonanie. Jak dla mnie lipa totalna i jak widać dla połowy tak samo.

      delilah xxdelilah xx11 miesięcy temu
    • No raczej nie 😁 Poza tym jak każdy produkt, jednym się spodoba innym nie 🤷

      maxineczkamaxineczka11 miesięcy temu
  • Dla wszystkich osób, które uważają, że rozświetlacz jest zbyt delikatny powiem, że jest idealny dla osób z cera przetłuszczającą się! Ja sama jako posiadaczka takiej cery zawsze musiałam rezygnować z rozświetlaczy, bo sama z siebie świeciłam się po godzinie jak psu..... no wiadomo, a tu? rewelacja dla mojej cery, mogę użyć rozswietlacza i nie wyglądać jak choinka bożonarodzeniowa :))

    Klaudia SKlaudia S11 miesięcy temu
    • Na mój gust za delikatny ale uwielbiam go na oczach, wystarczy fiolet na załamanie i zewnętrzny kącik, rozświetlacz na resztę powieki i jest odlot😍

      Zuzanna 1Zuzanna 13 miesięcy temu
    • Dokladnie...ja tez mam taka cere...

      Joanna AsiaJoanna Asia6 miesięcy temu
    • Skoro po godz sie swiecisz to po co ci rozswietlacz?

      Czerwona RóżaCzerwona Róża8 miesięcy temu
    • Świetny też do cery z niedoskonałościami, gdzie zbyt wielkie glow tylko potęguje ich widoczność.

      Monika BMonika B8 miesięcy temu
  • Jak wiekszosci przykro mi ze nie nalerze do tej 20sti szczesliwcow ale serdecznie wam gratuluje:) Czy ktos wie czy beda uzupelniac aklepy internetowe lub sklepy hebe bo nogdzie jej dostac niemoge ani w Anglii ani moja tesciowa w Polsce w okolicach Czestochowy i Katowic:( dziekuje za odpowiedzi.

    Beata SwiechBeata Swiech11 miesięcy temu
  • Witaj Asiu, wiesz moze kiedy paleta znow bedzie dostepna? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam

    Bozena GrabarczykBozena Grabarczyk11 miesięcy temu
  • ciekawie wyglada Twoja Paletka szkoda ze nie jest w niemczech dostepna , moze zrobisz jakis konkurs rozdanie? chetnie bym nagrala film malujac sie cieniami z Twojej paletki .pozdrawiam

    Kamila CamilaKamila Camila11 miesięcy temu
    • Kamila Camila jest dostepna

      FramliiFramlii11 miesięcy temu
  • [R ) Spózniłam się :)?? chce to cudeńko ...gratuluję i pozdrawiam

    Renata MRenata M11 miesięcy temu
  • U mnie laduje ona w koszu na śmieci . Ta paleta jest beznadziejna i to nic nadzwyczajnego i nic szczegolnego . Szału niestety niema . Kolor różu okropny . Drugi raz nie zapłaciłabym za nia ok 50 zl .

    Joanna KarJoanna Kar11 miesięcy temu
    • Po prostu napisz "to nie dla mnie". Nie p*erdol, że paleta jest beznadziejna. Co za arogancka dziewczyna, no nie mogę... Maxi, totalnie się tą opinią nie przejmuj.

      Ania WrrruszkaAnia Wrrruszka6 miesięcy temu
    • Joasiu chcesz wyrażać swoje zdanie? Naucz się jak to robić. Co innego głupie gdakanie a co innego konstruktywna krytyka.

      MrsMouseMrsMouse6 miesięcy temu
    • To idz do sephory tam kupisz sobie palete za 200zl...pewnie w koszu nie wyladuje😃😃

      Joanna AsiaJoanna Asia6 miesięcy temu
    • Jak każda osoba mam prawo do wlasnej opinii czy zdania . Nie musze zgadzać się z wymysłem twórcy . A co zrobię z zakupionym produktem którego używała nie będę to już moja osobista sprawa . Nie wydaje waszych pieniedzy !!!

      Joanna KarJoanna Kar8 miesięcy temu
    • Joanna Kardynal czyli nie chcesz nawet zrozumieć jakie Maxinczeka chciała dać przeznaczenie tej paletce? To już jest całkowita ignorancja produktu i jego twórcy...

      Ja piję kawęJa piję kawę11 miesięcy temu
  • Maxi, zacznij nagrywać po angielsku!!!

    Miss MalekMiss Malek11 miesięcy temu
  • Dziękuje za super paletkę. Najbardziej lubię bronzer i rozświetlacz ( podobny z Mur Radiant mam 5 szt w zapasie ). Kolor ash używam do brwi i trzyma się cały dzień . Od tygodnia używam tylko tej paletki :-) pozdrawiam i cieszę się z Twojego sukcesu !

    Aleksandra NadworskaAleksandra Nadworska11 miesięcy temu
  • [R] jesteś super maksineczko

    Ania ŁopińskaAnia Łopińska11 miesięcy temu
  • Maxi, u wielu osób rozświetlacz tworzy ciemne plamy zamiast błysku, powiedz czym to jest spowodowane ? Kiedy patrzysz na wprost widać plamy natomiast kiedy obrócisz głowę to widać delikatny błysk

    Martyna CieślewiczMartyna CieślewiczRok temu
    • po prostu jest dla niektórych za ciemny, mówię o tym w filmie :]

      maxineczkamaxineczka11 miesięcy temu
  • 😙

    DżesitkaDżesitkaRok temu
  • BRAWO MX👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Monia LizakMonia LizakRok temu
  • Paletka jest super ale dla mnie rozświetlacza nie widac, wiem że miał być subtelny ale uznałabym go za zwykły bubel..

    no.tringles ono.tringles oRok temu
  • okropne są

    ShiroShiroRok temu
  • A był w tej bajce smok?

    Agata EwaAgata EwaRok temu
  • Kochana! Bede sprawdzac Superdraga regularnie!

    Koper WloskiKoper WloskiRok temu
  • [R] to jest chyba cos na co wszystkie czekalysmy! Paleta jest piekna i nie musze robic swatchow zeby od razu ja kupic ^^

    Ewa SadowskaEwa SadowskaRok temu
  • Szkoda że nie ja tak chciałam ja wygrać no cóż zycie😢ale gratuluję tym co się udało pozdrawiam

    Marzena UścisławskaMarzena UścisławskaRok temu
  • ❤❤❤👏

    Beata beciaBeata beciaRok temu
♥ MOJA WŁASNA PALETA! #BeautyLegacy Travel-Friendly Palette ♥